Gå til innhold

amming med silikon proteser..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok for et år siden silikon i puppene mine. jeg tok 550 ml i vær pupp,og det passet meg i forhold til min egen høyde/vekt.

Kirurgen min sa at det er noen som kan få redusert følsen/e i puppen/e men er ikke så ofte. (kommer ann på om kirurgen ikke kutter av noen ting der inne). jeg er selvfølgelig en av de som har ikke noe følse i venstre bryst, vis jeg tar på¨brystet er det sånn ekkel/vond følse. høyre pupp er litt bedre, men ikke så mye mer og skryte av. Jeg vil ikke ta de ut, da jeg er fornøyd med hvordan det ser ut (pluss har ikke 20-30 000 til og ta de ut). Jeg merker at nå som det begynner og bli kaldt ute, får jeg smerter i puppene, sikkert fordi protesene blir kalde? i dont know.Men ihvertfall så jeg gruer meg litt til og amme. fordi man pleier vel og bytte på pupp,til pupp? det er sjans på høyre pupp med og amme, men venstre er bare og glemme. Noen med proteser her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:) Jeg har ammet min lille prins uten noen problemer. Jeg har ikke lagt inn liike mye som deg, "bare" 220 gram, men aner ikke om det har noe å si. Ikke bekymre deg, det er en stor sjanse for at det går veldig bra.

Det går også an å bare amme på ett bryst, selv om det beste er å bytte med tanke på sårhet i brystvortene etc.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...