Gå til innhold

Hva er timelønna som barnehageassistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vist jeg får den jobben jeg søker på, så er det greit å vite hvor mye jeg må rekne med å gå ned i lønn, er 27 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter- noen som jobber i bhg?!

Skrevet

tror jeg hadde 113 kr når jeg jobbet som vikar, for 2 år siden.. Ganske lite egentlig...

Skrevet

Hadde ca 145 kr i timen i fjor. Vet ikke hvor mye det blir nå etter at lønna gikk opp ... Ca 23 000 pr mnd før skatt...

Skrevet

113 kr blir litt vel mye nedgang, har nå lønn på kr 165 i timen (annet yrke da..), 145 kr i tmen skal nok gå bra. Har jobbet i bhg som vikar i ett par år før da, så har litt erfaring!

Skrevet

Ja, 113 kr timen er ikke noe jeg kunne jobbet videre med for å si det sånn...

Skrevet

136,- privat bhg.

Til sammenligning fikk jeg 126, men det var på skole da - offentlig.

Har kun jobbet med lønn to steder i mitt korte arb.liv ;)

Ellers har jeg jobbet under skole tidl da.. =) ;)

Skrevet

Det mest normale som barnehageassistent uten ansinitet er rundt 126 i timen tror jeg.. Er det depå jobb har værtfall.

Skrevet

Hmmm...er privat bhg, lønn etter tariff står det, men er vel verdt det å gå ned i lønn, for å få litt bedre arbeidsforhold.

Skrevet

da jeg bar tilkallingshjelp hadde jeg 108 i timen i en kommune, 113 i en annen og 117 i den siste.... nå får jeg 159 i timen som pedagogisk leder...

Skrevet

Huff...blir litt skeptisk nå, sliter vannvittig på min nåværende jobb, og ønsker å slutte, går utover meg selv psykisk dette, takler ikke å ha ungene borte for å være på jobb, og får dårlig samvittighet. Og så vil jeg ha helgene fri, elsker å jobbe i bhg da, savner det såååå mye.

Men å gå ned ca 40-50 kr pr time, det er mye det :o

Skrevet

Jeg fikk 113 i en kommune, 124 i en privat en.. som vikar for 2 år siden.

Skrevet

Hva bør jeg da velge, en jobb der jeg tjener mindre, men forhåpentligvis å mest sannsynlig kommer til å trives myyyye mer, og har fri hver helg, eller den jobben jeg har, der hvor jeg må hele tiden være tilgjengelig, frihelgene mine er sjelden jeg har helt fri, må jobbe når andre er syke osv.

Samboeren jobber på sjøen, så jeg må liksom klare meg selv da!!

Skrevet

jeg startet i en privat bhg .Første mnd fikk jeg for timen og det var 149,87 pr time . Nå har jeg fått 70 % stilling, og har da 17033,- før skatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...