Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Det har kommet en ny type sko (boots ettellerannet), som skal være vanntette, men tykkere enn gummistøvler. Husker ikke hva de heter.. Men skal de liksom erstatte cherrox, eller hva er så bra med dem? Har en gutt på 2,5 år. I fjor klarte vi oss med gummistøvler og vintersko. Men tenker at vi må ha noe cherroxgreier i år. Men cherrox er jo ikke så bra det heller.. Hva kjøper dere? Noen som vet hvilken sko jeg mener, som kanskje har prøvd dem?
Agehya Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Dockboots eller Muckboots. Selges på de fleste skoforretninger og på nettet. Vi har veldig god erfaring med dem, og går for slike i år og.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Ja de ja! Men erstatter de vanlige cherrox? Eller i stede for gummistøvler? Takk for svar! )
Agehya Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 De passer fra 15+ til 5-, så da blir det i stedet for cherrox. Noen bruker de hele året, men de blir for varme for mine barn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Takk for svar! Tror jeg går for dem, kikket litt på dem i fjor, men da hadde de ikke små nok str. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå