Gå til innhold

12.09.09 kom jenta med rekordfart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det var kanelen vet jeg ikke, men jeg spiste grøt kl 15 og 3 timer senere var jeg mamma! Vi ankom føden 1715 og kl 1745 ble lillemor født, 3 dager før termin! Det gikk veeeeldig fort, men det var en flott fødselsopplevelse, mye bedre enn å bli satt i gang 14 dager på overtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har blitt sagt om denne snikingen i fødekøen ;)???

Gratulerer med lillejenta:)

Gjest lillemamsi
Skrevet

Gratulerer med jenta !! og vel overstått fødsel, bra jobba !

Hvor stor var hun? Sjeldent man hører om SÅ raske fødseler som ikke blir skrekkhistorier om hvor vondt det var i forhold til en langvarig fødsel.

Skrevet

Gratulerer så masse! Håper du legger ut full historie, må nesten høre forløpet i den farta der! Får litt angst jeg da, vil jo ikke føde i bilen!!!

Skrevet

Det var fødsel nr 2 ja! Har en gutt på 2 år. Hun var 50 cm og 3850 gr, revnet bittelitt og måtte sy ett eller to sting. Men er overhodet ikke om nedentil og har ingen problemer hverken med å gå eller sitte, er rett og slett fantastisk oppegående! Har alltid tenkt at fødsler som går så fort må jo ende i katastrofe, men det er jeg ett levende eksempel på at det ikke trenger å gjøre! Fødselshistorie kommer senere!

Skrevet

åååh gratulerer!! kjenner jeg ble misunnelig, hehe. når hadde du termin?

Skrevet

oi sorry! så nettopp du skrev termin...hehe... never mind! grattis en gang til da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...