♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Rett gjerne på meg, men er det ikke for sent for denne gang? ;-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg syntes de har kjempe mye bra, meeen, stort men for min del. De samarbeider med SV, så da stemmer jeg ikke på dem...
Piken på landet Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 1. Samarbeider med SV 2. Trond Giske
Gjest Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 joda.. det er for sent.. men vil bare høre hva dere sier.. har lite peiling selv.. men har jo lest litt her og der om partiene.. så har iallefall fått stemt..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 spør meg igjen i morgen så skal jeg gi deg et langt svar. i kveld skal jeg heie
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Kort og godt fordi det er de jeg er mest enige med. Liker bla velferdspolitikken, barne-og familiepolitikken og skolepolitikken deres. Syns Jens er sympatisk mann og god leder. De samarbeider dessuten med SV, som jeg også er enig i mye med, så to fluer i en smekk for min del;o) Håper Jense-mann tar seieren hjem i natt! )
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Stemmer ikke AP på grunn av samarbeidet med SV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå