Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hva er det som er så interessangt med Linni dama? For min del er inntrykket jeg har fått av henne at hun er stok dom, men jeg kjenner henne ikke og driter bokstavligtalt i om hun har tatt et baby teppe fra sykhuset eller hva det nå en måtte være. Jeg ser ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i hva hun gjør og ikke gjør.?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Er det noen som tenker på om hun kanskjen har fått lov til å ta med seg det teppe hjem? Det fikk nemlig vi! Tror neppe at sykehuset savner akkurat det teppe der!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Det skrives dum.. Ikke Dom! Så videre smart var du vel ikke selv?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Har rettskriving noe med iq å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hvis man vil fremstå som smart, så er det vel en fordel å kunne skrive riktig.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Er vell mye med at hun er en "kjendis"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå