Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Har dere fortalt om den gangen dere hadde dere med en "venn" på ei trapp? At dere egentlig var litt forelska i denne "vennen"? At dere kvier dere for å treffe på ham fordi han fremdeles har et lite grep om deg? Bare eksempler, men jeg lurer på om det virkelig finnes par der ute som ikke har noen hemmeligheter whatsoever.
Mille** Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Nei, ikke alt. Mine innerste tanker og mørkeste hemmeligheter deler jeg ikke med noen! ;o)
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Ja, jeg tror faktisk det. Trenger ikke ha hemmeligheter, selv ikke slike. Dog går det litt på hva han faktisk VIL vite da, det er ikke alt man vil vite heller. Alt han har villet vite og litt til vet han.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 Jo, jeg er enig i den, tillab. Om samboeren min spør meg rett ut sier jeg selvsagt hele sannheten. Men nå er ikke han en sånn som spør Vi har alltid hatt en sånn -alt-det-der-er-fortid-og-det-eneste-som-betyr-noe-er-her-og-nå-greie.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hehe, neeei.. Alt er vel ikke kommet frem i dagslys. Og ikke alt trenger det heller! Man trenger ikke å få alt mot seg i en morsom eller opphetet diskusjon altså Og, jeg vet at samboeren har noen skjulte ting. MEN, samboeren spør lite. Jeg er nysgjerrig og vil vite alt.. Så det er forskjell fra menn og kvinner også - ifh til hvor mye man vil vite og hvor mye man spør ++
winneboo Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Deler det jeg føler er viktig for forholdet Dvs unødvendige detaljer fra fortiden som kanskje vil lage litt dårlig stemning dropper jeg å fortelle om. Men spør han direkte så svarer jeg ærlig. Vil ikke kalle det hemmeligheter akkurat, men bare ting jeg unngår å si. Jeg er heller ikke interessert i detaljer om sexlivet hans med eksene. Jeg vet hva de heter, hvordan de ser ut og hvorfor det ble slutt osv, men intime detaljer trenger jeg ikke høre om..hehe...
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 Jeg vet ikke det engang! Hehe. Eller jeg vet hva hva to av dem heter og har sett bilde av dem også, men det er vel det. Han har noen ekser, for å si det sånn... Enig i at det ikke er nødvendig å dele ting som man VET vil skape dårlig stemning eller bli brukt mot deg senere. Det er bare dumhet!
Alba44 Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Nei, det er ting og tang som han skal få "slippe" å høre. Hehe...Vi ble sammen etter at jeg fylte 30, så hadde jo levd et langt liv før han.
Gjest ->>- Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Jeg har ingen hemmeligheter av denne typen hva jeg kan komme på, men det er da virkelig ikke synonymt med at jeg skvatrer henne ørene fulle med detaljer uten at hun spør.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Nei, gubben har ikke tålmodighet til å høre meg legge ut om barndomsforelskelser og den slags.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2009 Nei, men la oss si at du har en tidligere elsker (ikke kjæreste, men kun sex) som du enda har en greie for. Ikke forelska på noen som helst måte, men dette mennesket har et eller annet med seg som du tenner på. Så spør partneren din om du hva du EGENTLIG føler for denne personen. Hva sier du da? Jeg for min del hadde vel blitt litt sånn eh... ja... nei...
Gjest Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 nå har jeg ikke så mye sånn som eksemplene dine da.. men har mye annet.. og samboeren min vet ALT om meg..
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2009 Ja, det var jo bare eksempel. Men det er eksempler på ting som ikke nødvendigvis trenger å skjules, men som ganske sikkert vil skape dårlig stemning hos de fleste par.
Mamma´n til lillemor Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Sånne ting har jeg nok ikke holdt hemmelig. Vi ble sammen da jeg var 17 og an 19, så det var på min side heller useriøse greier som foregikk før den tid. Men det er vel ikke alle tanker jeg deler med han. Jeg forteller nok det aller aller meste, men til tider er det tanker og følelser man ikke vil fortelle, og eller som man kan dele med venninne eller mor fordi de forstår deg på en annen måte.
Gjest ->>- Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Sannheten. Vi er ikke veldig plaget med sjalusi, og jeg kommenterer da til stadighet folk som er inderlig klinbare.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Nei, ingen sånne hemmeligheter av den sorten. Hvis det er ting han ikke vet er det nok fordi han ikke er interessert i å vite.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2009 Good for you! Det er ikke ofte man kommer over folk som ikke plages av slikt i det hele tatt (selv om vi ikke har noen problemer med å kommentere klinbare folk!).
Gjest Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 Alt bortsett fra at jeg blir shaky av ene assistenten i barnehagen ;-) Vi ble sammen da jeg var så ung at jeg hadde ikke rukket å gjøre så mye "gærnt". Og ikke har jeg funnet på noen uhumskheter etter vi ble ilag heller. Om vi har snakket om "han som jeg syntes var så kjekk i 9.klasse" og alle slike småting vet jeg faktisk ikke. For jeg har ikke satt ham på en stol og fremført den "kronologiske selvangivelsen til tingeling_80". Men jeg har aldri opplevd følelsen av "dette håper jeg han aldri finner ut av". Så, tror nok det kommer an på hva slags liv man levde (hadde rukket å leve) før man møtte sin kjære.
Tøysetipp Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 Synes hun er søt når hun forteller om damer hun har hatt et crush på. Lett å gjennomskue på blikk og gestikulering. Vi har forresten begge damer vi synes er ekstra tiltrekkende og som kanskje alltid vil gjøre noe med oss. Blir ikke sjalu når hun forteller om sine tidligere flørter/kjærester, men vi skåner hverandre for intime detaljer. Dessuten er det ikke noe vi har en regelmessig greie på å fortelle hverandre om. Vi deler vel heller ikke alt, men har et åpent og ærlig forhold.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #20 Skrevet 14. september 2009 er nok mye som tingeling skriver.. avhenger av når man ble sammen.. jeg var 19.. så hadde ikke rekt såå mye før det.. men har vel ikke pepra øra hans av mine ungdomsforelskelser.. det har han vel ingen interesse av..
Ronja&Odin Skrevet 14. september 2009 #21 Skrevet 14. september 2009 fortalte faktisk den ene tingen jeg ikke har nevnt til han.. så etter tre år og et frieri følte jeg at jeg måtte si det... er jo egentlig ikke så mye og sjule, skjedde tre år før vi ble sammen, men var så flau
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 14. september 2009 Ja, det er klart det spiller en rolle hvor mye man faktisk har gjort før. Jeg for min del har gjort en del ting som jeg ikke er direkte stolt av, og jeg merker at jeg ikke har lyst til at han skal vite det. Jeg har sagt at "det er ting jeg har gjort som jeg ikke klarer å stå for i dag, men jeg vil helst ikke snakke om det utover det." Han godtok det uten å blunke.
Tøysetipp Skrevet 14. september 2009 #23 Skrevet 14. september 2009 Det du har gjort må du jo stå for, men du kan velge å fortelle ham eller ikke. Det er jo ikke sånn at det er verdt en flaske en lørdagskveld, slike gamle røverhistorier. Livet mitt kunne like gjerne vært en småpervers kioskroman- heldigvis har jeg galgenhumor. Kjæresten og.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #24 Skrevet 14. september 2009 Tror jeg har fortalt alt ja, men angrer litt på det. Ikke det at jeg har behov for å ha noen hemmeligheter, men det er ikke sikkert mannen min trengte å vite alt heller... Har jo fortalt alt av egoistiske grunner, for da har jeg ingen hemmeligheter og sånn og kan ha verdens beste samvittighet, men tror kanskje ikke han egentlig ville vite alt... Nå har jeg levd et relativt turbulent liv i mine glansdager som tenåring, og det er definitivt ting jeg burde latt være å fortelle... Jeg tror ærlighet varer lengst, men man trenger ikke fortelle ting fra fortiden som han kanskje ikke vil vite?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. september 2009 #25 Skrevet 14. september 2009 Ja, han er min beste venn og kan si alt til han(bortsett fra andres hemmeligheter så klart!). Han var den første jeg var sammen med, så sånn sett har jeg ingenting å skjule ang. ekser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå