Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer holdt på en jente når han traff meg,de hadde ikke gjort noe (sier han),men det kunne blitt noe hadde det ikke vært for meg..

En gang jeg gikk på byn,traff han henne for å gå tur og leie film.Dette skulle jeg bare finne meg i,fordi jeg hadde jo gått ut.Han liker ikke at jeg går ut,og han vil heller ikke være med..

Nå viser det seg at iallefall hun ringer han,for hun ringte en gang jeg var der.Da ville han ikke snakke med henne..Dagen etter spurte jeg om henne,og da sa han at han hadde sendt meldinger med henne.Vet ikke hva de snakket om.

Men jeg lurer på hvorfor han ikke kunne snakke med henne når jeg var tilstedet,hva som er så hemmelig?

Samtidig så er jo han ærlig å sier iallefall noe av det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det...Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Nesten et år..Tror ikke jeg liker det noe særlig..

Skrevet

Det hadde jeg ikke klart å leve med. Jeg hadde blitt usikker, deretter deppa og alt ville blitt ødelagt.

Skrevet

Dytter litt jeg,ingen som har noen meninger om dette?...

Skrevet

hvor lenge har han vært sammen med henne?

Skrevet

Tror du vet svaret best selv, egentlig. Men sånn helt ærlig, burde du tenke deg litt om nå. Er det slik du vil ha det resten av livet? Er det dette du vil gruble på hver gang du går ut for å ha det gøy, eller reiser vekk? Tenke på om han sitter hjemme med denne kvinnen?

Dette hadde vært helt uakseptabelt for meg, og jeg ville stillt han et ultimatum. Enten kutte ut de barnslighetene, bare fordi du går ut og han ikke liker det, eller så får han finne seg noen andre. Selv hadde jeg ikke orket sånt tull.

Lykke til.

Skrevet

De var aldri sammen,holdt bare på å bli kjent.Han sier de er venner..Men jeg kunne ikke/hadde ikke fått lov å være venner med en jeg hadde truffet på nettet..

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme, bare at det var en tidligere flirt fra hans vgs. De hadde møtts på fest da han og jeg hadde vært sammen i halvannet år og utveksla tlf.nr for å "ta en kaffe" senere en gang. Så utveksla de en del tekstmld., og div. men han skjulte et for meg.

Da jeg fant meldingene nekta han for alt, og etterpå sa han at det var helt uskyldig alt sammen. Men han kunne ikke si hvorfor han hadde skjult det for meg hele tida. Jeg vet ikke om han holdt det han lovte om å ikke ha mer kontakt med henne, og så ble det slutt mellom oss et år etterpå. Uten tillit går det jo ikke.

Lykke til, og klem.

Skrevet

Herregud det hadde vert så lite ok så det går an!!

Skaff deg nr hennes og ring henne selv! Been there, done that...

Da jeg og min x-sambo bodde sammen, var vi inviterte begge i felles venners bursdag.. Vi skulle bli henta av han som hadde bursdag, men da jeg var å gjorde meg klar så bare stakk han! For han ville på byn å flørte og det kunne han ikke hvis jeg var der selfølgelig. Hadde et par slike lignende episoder, fikk tak i mobilen hans og ringte henne, ga henne beskjed om at hun skulle holde seg vekke ellers fikk ting konsekvenser og det gikk utover henne. Da jeg ringte hadde jeg skaffa info om hvor hun bodde, inntekt, skatt, foreldre, jobb, fritid, hvilken bil hun hadde osv. Bare for å gi inntrykk av at jeg mente alvor! Hun rygga pent da kan du si, og etterpå nekta hun snakke med han. Han var sint på meg ei hall uke etterpå så gikk ting inni normalen igjen..

Men seriøst, jeg klarte IKKE legge fra meg tanken om at kansje det kunne være noe, og klarte ikke stole på han. Dette er jo bare et tilfelle, han hadde vert utro flere ganger og jeg slet mye med å både tilgi og glemme. Og dette er mye av grunnen til at kjæreste ble x.

Skrevet

Høres ikke ut som han har alt på det tørre..

Skrevet

Hvis DU ser røde flagg, ER det røde flagg der.

Skrevet

Den som ikke har noe å skjule, oppfører seg heller ikke som om han har det. Får en følelse av at det er mye han ikke forteller deg.

Skrevet

"Samtidig så er jo han ærlig å sier iallefall noe av det.."

Nei, denne mannen er ikke ærlig.

Han har jo sendt meldinger (+ tlf samtaler, ville jeg tro.Det var sikkert ikke første gang hun ringte mens du tilfeldigvis var der!), og han har skjult det for deg.

Hva er det å lure på?

Han "sniker" seg til mld og samtaler med "hemmelige" damer bak din rygg, hva pleier det å bety?

Nå må du tenke deg godt om!!

Skrevet

Helt uavhengig av hans gamle flammer og deres interesser for fyren hadde jeg ikke orket å være sammen med noen som ikke tåler at jeg går ut uten ham. Det er i beste fall å være litt vel sjalu og i værste fall at han selv ikke har rent mel i posen og tror alle er som ham.

At han ikke vil prate med denne dama foran deg burde jo få lampene til å lyse rødt. Han innrømmer at han har sendt sms ... jaha, for meg høres det mer ut som et tynt forsøk på bortforklaring.

Men som andre her sier så vet du sikkert svaret selv.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det,men tror nok ikke til å ringe dama før jeg jeg vet om det er noe mer..Spurte om de snakket ofte sammen,men det gjorde de visst ikke.Men når de snakker så maser hun i vei om alt mulig.Han bare smiler av meg når jeg tar det opp,og skjønner ikke hvorfor jeg har så i mot det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...