sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Har i heeele dag hatt vondt i bekkenet og korsryggen etter at vi hadde sex i går kveld. Hatt stikkninger i bekkenet, så er ikke særlig behagelig. Kan jeg merke sånn om jeg evt er tidlig gravid? Har også testet litt livmortapp, og den er høyt oppe/bakovervendt/lukket (utenom det "hullet" i midten som ikke tidligere gravide har..), hard (men litt myk utenpå.. Hva betyr det? Får liksom ikke skikkelig svar på pernille.info. Pga at mange av tegnene er like. Er det noe som har erfaring??? :-) Er 11 dpo forressten. Takk for hjelpen på forhånd )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Kan høres ut som det er en liten spire på gang hos deg ja:) Hørt om mange som har hatt sånne symptomer i begynnelsen. Krysser alt jeg har for at du er gravid! Masse lykke til!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Å? Håper sånn at det går for meg denne gangen :-)En spire er SÅ ønsket! Hadde passet meg perfekt! Har dessuten fått mange flere kviser enn normalt, og smertene fra de ømme brystvortene har gått fra kun brystvortene og over til selve puppen. Vond, øm, større og sprengte blodårer.. Håper på positiv test snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå