Gå til innhold

Flere her som har termin mellom 20-30 september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin 28 september og venter spent:-)

Akurat to uker i dag.

Hvordan er formen deres?

Er det første, andre...? Jeg har ei jente på snart 2 1/2 år og venter nå en gutt.

Skal føde på drammen sykehus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 september her! Kun 10 dager igjen i dag! Formen er faktisk ganske grei, maler om dagen, etter at jeg får kjørt junior i barnehagen! Kan nok takke 3,5 åringen for formen denne gang, sist var jeg nesten invalid halve svangerskapet!

Har da en gutt på 3,5 år, og venter jente denne gangen! Skal føde på Kongsvinger sykehus, og det kan jo skje når som helst! Men om max 22 dager er vi 2 barns foreldre, og det er en merkelig følelse!

Skrevet

Jeg har også termin 28 september. Er litt sliten og tung om dagen..

Dette er min andre, han en gutt som fyller 12 år i morgen.

Skal føde på Elverum sykehus

Skrevet

Hei! Eg har termin 22. September! 8 dagar igjen!

Skrevet

Dette er vår første foresten;O)

Skrevet

jeg har termin 20 sept:) 6 dager igjen i dag. hadde håpet på å få litt før, flere som har tippet den 15 (allså i morgen) før da, men ser dårlig ut. hehe..har ikke pakket bagen ferdig en gang, er litt innstilt på å gå over tiden egentlig

formen er greit, men jeg sliter med søvn om natten, mye halsbrann og kynnere. men det kunne nok vært mye verre så skal ikke klage.

har en datter fra før på 4 som venter veldig på lillebror:) skal føde på SUS.

Skrevet

Jepp!! Har termin 22 sept. Har de siste dagene blitt skikkelig klar for å få denne fødselen overstått!! Sliter med bekken, halsbrann og urolige bein, men syns alt i alt at det går overraskende bra!!

Dette er vårt tredje barn, har gutt 03 og jente 05. Gutten vår kom på termin, jenta vår kom en uke før....

Nå venter vi gutt igjen:-) Stadig en dag nærmere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vi venter vår førstefødte 25/9. vi tror det blir gutt, ettersom ul har vist det. 11 dager igjen i dag, men pga litt dårli søvn og varierende form nå på slutten, håper vi begge at han kommer snart :)

Skrevet

Tja, sniker meg med:) selv om termin er 19, men uansett, er drittlei, og null tegn, selv om jeg egentlig ikke vet hva jeg skal se etter, siden dette er første

Skrevet

Jeg har termin 17, men har gått over begge gangene før, så jeg regner (desverre) med at jeg går over nå og. Skal til jordmor å sjekke modning idag... jeg har prøvd alt altså... Modningsakupunktur, bringebærblad, gå turer, sex, kanel, ananas..... skjer ikke det spøtt!!!!

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg HI !

Formen er grei. Sliter av og til med noe vondt i anklene/nederst i beina når jeg går.. Klarer ikke å bøye med ned over lengre tid f.eks. for å tørke støv på de nederste reolene i skap osv.. Har noe vondt under knærne på begge ben dersom jeg støtter meg mot disse.. Må opp omtrent hver halvtime eller time om nettene for å gå på do.. Skal til lege i dag siden jordmora ikke er sikker på om livmora mi er helt god.. Så jeg er vel egentlig litt usikker på hvordan jeg skal beskrive formen. Men jeg orker nå å ta en del husarbeid så lenge jeg kan gjøre ting i mitt tempo, og kan ta en pause når jeg merker jeg begynner å bli sliten. Orker for øvrig å bære svært lite om gangen, men det funker bare man tar det i flere omganger.

Det er min første gang som gravid. Sannsynligvis er det en gutt i magen.

Skrevet

6 dager igjen:)) Har termin 21 september og håper inderlig at jeg ikke må gå lenger... Har en datter på 9 og en sønn på snart 4 fra før. Blir gutt denne gangen også:)

Formen er ikke til å skryte av nå. Sliter med å få barna avgårde om morgenen. Har plutselig fått mye vann i kroppen, sinnsykt vonde hemorider, hofter som holder meg våken hele natta, urinveisinfeksjon, forstoppelse og...ja... you name it...

Så med andre ord; velkommen til verden, lille venn:)

Skrevet

Jeg har termin den 26. sept og går bare å venter. 11 dager igjen i dag. Har ei jente fra før som ble født feb 08 så de kommer jo forholdsvis tett. Greit å bli ferdig med det liksom ;-)

Jeg skal føde på Levanger sykehus denne gangen. Fødte på Sykehuset i Østfold sist.

Skrevet

Heisan.

Jeg har termin 29. sept., 14 dager igjen i dag. Syns den siste tiden har gått veldig fort, og begynner å grue meg litt til fødsel.

Formen er fin og jeg sover godt heldigvis.

Har 3 jenter fra før på 1, 2.5 og 4 år. Venter jente denne gangen også.

Skal føde på St.Olavs, som alle de andre gangene.

Skrevet

har termin 24.sept. og har no 9 dager igjen=) er min andre, vesla er 16 mnd. skal føde på kk og er egentlig klar som ett egg. sliter med halsbrann og bekkenløsning. en god del kynnere er det og.. så skal være godt å få kroppen igjen=)

Skrevet

Har ul termin 22 sept, EI uke igjen!tia går fort!

menstermin 25 sept.den datoen vi håper at nurket kommer:)

Har enda mye som ska gjøres før jeg har tid til fødsel!

Men merker mye murringer nå, å har såvidt startet med modningsakupunktur.

Ska ta mer av det neste uke når det nærmer seg..

LYKKE TIL ALLESAMMEN:)

ikke lenge igjen uansett nå:)

Skrevet

Termin 25. september og 10 dager igjen... Dette er fjerde fødsel, og jeg håper å slippe overtid...

Skrevet

Jeg har termin 21. september :))) Skal føde på st.olavs i trondheim. Formen er vel egentlig bra, men ryggen verker forferdelig, bekkenet krangler værre enn værst, og har fryktelig vondt i magen til tider (som trolig kommer av at jeg har "irritabel tarm"). Max 2 uker til vi får se lilletuppa vår nå, så jeg skal nok holde ut ;)! Dette er det første barnet hos oss begge forresten, og gleder oss selvfølgelig ufattelig mye!

Skrevet

Har termin den 24 september og er ganske så lei.. Er nesten hele tiden slapp og plages med bekkenløsning pluss div andre vonder og masse maserier..

Har en gutt fra før av på 21 mnd..

Skal føde på namsos sykehus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...