Gå til innhold

litt småsprø for tiden.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to små uker igjen til termin og går å kjenner på alle små tegn. har mye mens-smerte og kynner, men ingen masrier. Det merkelige er at selv om jeg går slik å venter og kjenner etter hele tiden så får jeg skikkelig panikk om jeg kjenner tegn til større smerte. Gleder meg veldig til å se babyen, men gruer litt til selve fødselen. Har født før så vet jeg overlever og det er glemt etterpå, men husker også at det er vondt når det står på som verst.

Natt til i dag fikk jeg nesten ikke sove for jeg hadde så vondt i magen, bare duppet av litt. Kjente jeg fikk litt panikk, er ikke klar for noen baby... :P

Er så godt å ha all fokus på storebror nå, vil aldri bli bare han å kose med igjen. Er godt å små sove litt på sofan mens storebror ser på barne-tv. Meeeeen samtidig er jeg så spent på hvem som bor i magen, gleder meg til å kose med den lille..

Bytter veldig på å være lei av den store magen som er i veien for alt og å synes magen er verdens fineste og tenke at det er bra stas å være gravid.

Bare litt småsprø for tiden. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes veldig kjent ut det der, fra start til slutt!! 9 dager til termin, og helt enig på alle punkter!

Men vi skal vel være litt småsprø nå, skal vi ikke? (min kjære tusler rundt og sier, i natt håper jeg du føder, jeg vil ha igjen kona mi.... skjønner ikke hva han mener;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...