nelliik m/blå & rosa Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Og ikke minst, hvorfor??
Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Ap, fordi det er det partiet som stemmer best overens med mine meninger og verdier.
Patetica fåkksi Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Smiler du like mye i dag, anti-logikken?
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Anti-logikken? Idioti? Så voksent. Men, ehh.. jah. Hvorfor ikke liksom? Har du ikke fått med deg valget i det hele tatt du? FrP har aldri hatt så stor oppsluttning før, aldri har de sanket inn så mange stemmer før og aldri har de gjort det så bra før - og vet du ikke hva det betyr!? Jo At flere selvfelgelig ser at det trengs en endring i Norge Men at det desverre enda er for mange trofaste APer som faktisk ikke tørr stemme annet Så ja. Jeg er lykkelig jeg!! hehe. Alle er rå-fornøyde Gleder meg over at folk i Norge ENDELIG begynner å se det!! Ho ho Gjett hvem som vinner neste valg da? ) Det gjør jeg!
Ronja&Odin Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 gleder meg til 2013 når frp får makta=DDD weee
Gjest sug lut Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Ripslyder er alltid like kjedelige.
Gjest sug lut Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Lamt og døvt og helt ubrukelig. Jeg kan til envher tid skrive, prate, tenke og løpe fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå