Gå til innhold

Er det galt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bruke pengene som lillegutt har fått i dåpen på fotografering av han, så vi kan få et bilde av han i stua, og som han selv får når han blir stor.

Hva syntes dere? Er det feil å bruke hans klær til slikt? Vi har iallefall ikke råd til det uten hjelp av dåpspengene hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syntes dere? Er det feil å bruke hans klær til slikt? Vi har iallefall ikke råd til det uten hjelp av dåpspengene hans.

MENTE jo penger istedenfor klær....hahahaha....satt å tenkte på hva han skulle ha på seg i barnehagen i morgen samtidig som jeg skreiv.

HI

Skrevet

nei det synest faktisk jeg er en av de få fornuftige ting jeg har hørt at dåpspenger skal brukes til... hva ellers?? visst di blir spart, så hender det for offte at di blir stående på konto helt til ungen er blitt ungdom og bruker allt på rølp...

Skrevet

syns også det er ok. angrer på at vi ikke ønsket oss fotografering i gave til navnefestene til våre.. Er jo en knall fin gave!

Skrevet

Så bra. Sa dette til ei venninne, og hun himlet med øynene og sa at det var dårlig gjort å bruke hans penger til slike ting. Og da trodde jeg det var meg det var noe galt med, for jeg har ikke noe imot å bruke litt penger fra dåpen hans for å investere i et flott bilde som han kan få glede av i mange år, og selvfølgelig som vi får glede av også.

Så, takk for positive svar :)

Skrevet

det er jo et minne for livet for både dere og han! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...