Tante Blås Squaw Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg og venninna mi hadde vært ute i Bergen og drukket, så kommer det SELGFØLGELIG en bleiking bort til oss som er på sjekker'n. Dette er midt på natta, klokka er nærmere 03.00. Jeg ber han gå vekk, og la oss være i fred. Men, gir han seg? NEI! Hva i all verden er det som feiler desse mennene??? Jeg blir så forbannet! "I just want to be your friend"! Hvem faen som kommer bort til deg midt på natta når du er skjenkt og vil være venner med deg??? Og det har vært en rekke voldtekter i Bergen den siste mnd der "bleike menn" er involvert. Så hadde jeg vært hvit ville jeg holdt en lav profil! Jeg blir så frustrert, hva er det med nei som desse ikke forstår...? Når de er født her til lands så kan de vel oppføre seg som normale mennesker! Staten burde følge bedre med hva slags folk de lar bli i landet, og gi de en skikkelig oppfølging! Enkelte er jo ikke egnet til å "vandre fritt". Jeg har flere slike episoder der "bleike menn" er involvert. Sier ikke at det bare er de som er galne... Men vi har da vel nok idioter her til lands, vi trenger ikke å føde flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå