Sjokoladebanan Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Grrr.... Vi bor i nedetasjen i et hus og "i hagen" til huseierne. Plutselig fant dem ut de skulle klippe plenen rett utenfor lillegutts soverom nå. Kjenner jeg blir litt irritert. Håper virkelig ikke han våkner nå altså.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Det er faktisk "helligdag" i dag, man skal IKKE klippe plen på valgdag!
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Du kan jo bare gå ut og forklare at gutten har lagt seg og spurt om de kunne tatt det tidligere på dagen i morgen. Ev. kan du vente til han våkner og så gå ut og spørre om de kan ta det en annen gang siden han våknet av det. Ellers så sier du: Unnskyld, jeg er så redd for at småen skal våkne nå, han sover så lett på kvelden. Er det greit for deg om du avslutter nå også kan jeg ta det ferdig i morgen?
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Vi har også naboer som alltid begynner med hagearbeid o.lign på denne tiden. Og det er like irriterende hver gang..Spes når de tar i bruk kantklipper osv. Sånn er det når naboene selv ikke har små barn som skal sove..Og jeg må vel innrømme at jeg ikke hadde tenkt så mye over det hvis jeg heller ikke hadde hatt det.
Sjokoladebanan Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Sukk han våknet selvfølgelig, men jeg er så feig at jeg tror ikke jeg tørr å si i fra... Er jeg veldig heldig sovner gutten igjen raskt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå