De tre gull Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Bare 11 1/2 mnd må minigullet begynne i barnehagen... De er jaggu meg små...forsatt babyer spør du meg..men, men hva skal man gjøre?? Kjenner at jeg er veldig spent på hva som møter meg... de to eldste begynte ikke i barnehagen før de var nesten 3 år..så dette er nytt for meg...
Blue Lady ♥ Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Ikke at jeg har noe med det,men hvorfor skal han begynne i bhg nå?siden dine andre ikke gjorde det... (Ikke et negativt ladet spørs) Ja det er små,men det kommer til å gå kjempe bra!Det er jeg helt sikker på. Har du god tid til innkjøringen? Vil abselutt anbefale deg en innkjøringstid på 2 uker,altså 2 uker dere kan kose dere,ha korte dager,være litt i bhg sammen med h*n,og fokusere på en enkel og rolig innkjøring med ditt barn.KOS DERE og la bhg bli noe gøy. Det har jeg god erfaring med:) Lykke til:)
De tre gull Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Hun skal begynne nå fordi hun er så heldig at hun har fått plass.. De to eldste begynte ikke før de var nesten 3 år fordi de fikk ikke plass og så jobbet jeg mindre( 50 %). Den gang brukte jeg dagmamma.. Nå jobber jeg 100% og lillegullet fikk plass i siste liten. Hadde alliert meg med min mor om vi ikke fikk plass...da skulle hun være dagmamma.. Så jeg faktisk litt ambivilent til hele plassen i barnehagen.Hadde egentlig innerst inne mest lyst til at hun skulle passe henne, men så fikk jo vi plass og da må jo vi takke ja til den ellers får jo vi aldri plass igjen( ikke før om lenge lenge iallefall). Tror innkjøringen skal gå greit. Blir en del korte dager i begynnelsen og så holder jeg henne hjemme de dagene jeg har fri . Og så blir det halve dager de dagene jeg har seinvakt. Min mann har heldigvis flexitid på jobben så hun får rolige morninger.. Tenker nok at det skal gå bra , men er selvfølgelig veldig spent. Har litt sommerfugler i magen på vegne av lillegullet og meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå