Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Byttet barnehage..men ble fornøyd med den gamle barnehagen før jeg rakk å bytte, nå angrer jeg på den nye barnehagen som jeg bindene og jeg var nødt til å si ja til plassen.. arhg..hva gjør jeg nå...datteren min gråter hver dag når jeg leverer henne, det gjorde hun aldri i den gamle... Hun har ikke fått noen faste venner, men i den gamle hadde hun en bestevenn hun stadig prater om..jeg for så dårlig samvittighet! Jeg synes det er litt flaut å bytte henne igjen...men jeg kommer ikke til å godta at hun gråter hver morning...stakkars:(
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hvorfor byttet du da?
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Det er ingen skam å snu og bytt barnehage du om du og jenta ønsker det:)
Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Hvorfor byttet du må jeg i første omgang spørre om..? Ikke så greit å være etterpåklok... lider av det selv enkelte ganger.. *trøsteklem*
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Nei sant nok, sa faktisk til den gamle barnehagen at hun kommer tilbake hvis vi ikke er fornøyde..men for ett stress å bytte igjen da..så synes jeg det er litt pinlig,,, Vi byttet fordi vi ville ha henne inn i en mindre avd barnehage, men vi sto i ventekø i 1år..og i mens ble jeg meget fornøyd med barnehagen..det som er viktigst er vel kansje at de voksne i den gamle barnehagen er mye kjekkere enn de i den nye............
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 har en tildens til å ta for raske beslutninger:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå