Gå til innhold

De som er lei meg og testingen min, ikkje se på denne tråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for eg måtte jo så klart snika te meg eiin til...haha!! Huff...det ekje bra. Men....faktisk..streken va biiittelitt sterkere. Så den med ein gang jaffal :D Har ikkje vist den til gubben da..hehe. Han vett jo ikkje ka han ser etter eingang! :P (sa en gang hadde eg fått to streker på testen min (kjemisk antar eg)..svaret var. "ja, ka med det da???" *Haha! Skjønne elsklingen min!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg vil ta meg den frihet til å si gratulerer jeg!:) I alle fall når du kunne se den med en gang, og den var sterkere!!:D Mannfolk:P

Skrevet

hehe, ikke lei deg og testingen din jeg:) Er jo veldig fristende å teste da.. hihi :) håper du får sterkere strek i morgen, eller i kveld da..hihi ;)

Skrevet

Nei da, Drømme.

Ikke lei av test-trådene dine. Kommer inn hit rette etter jobb de siste dagene for å sjekke. "Er Drømme gravid enda"

Syns du lager litt spending i hverdagen jeg.

Lykke til ;-)

Skrevet

Takker :D Fikk bare litt pes tidligere i dag, så eg fant ut det var like greit å bare advare fra starten av :P Så slipper de som plages av det å i det heile tatt blande seg inn! Hehe.

Men det e jo spennande!?! Syns det e kjempespennande når andre har sånne testerier eg og får svake streker!! Kan jo gå begge veier lissom!! :D Og aller helst rette veien! Hehe..Nei eg kjenne eg har heilt vondt i maaagen altså...hvis dette bare ende i tull og så gir eg opp alt som hette tester. Då e det noe med tisset mitt som får dei te å "farge av"....!!

Skrevet

hihi, noe med tisset diss som får det til å farge av :):)

Har du fått pes tidligere i dag? Drit i det og test i vei!

Skrevet

Var jo det eg gjorde :P Hehe..testa mer! :D

Skrevet

Må nesten snike inn ett lite GRATULERER! Helt sikker på at du er gravid jeg altså! Håper det, og håper at vi alle kan gå videre på 1.tri ;)

Og NEI, vi er ikke lei av testinga di! Har fulgt med deg noen dager nå, så nå håååper jeg at det snart står "GRAVID" på digitalen om du skal ta snart ;)) Hvor mange dpo? eller dager over ikm er du nå??

Skrevet

Har ikkje snøøøring..har hatt ustabile sykluser heilt siden p-pilleslutt!! (og det var i november 08)

Men e på dag 47 av syklusen, så...hehe. Forrige syklus som var så lang, så endte eg opp med positiv test på dag 47...og tanta et par timer ettepå...så det at ingen tante har vist seg ennå, gjør jo at eg blir litt ekstra optimist....

...eg é sååå redd for at dette bare ende med tullestreker igjen..!! (vært borti min del av skygger og ugyldige tester og sånn...!!) Hvis eg får blank test i mårra igjen så tror eg at får testeangst...!!

Skrevet

Såå spennende!! Krysser fingrene for at strekene bare blir sterkere og sterkere:) Masse lykke til!

Skrevet

Skjønner, skjønner! Men om det fortsetter slik så får du ta en dig da vettu ;) så får du avklart! Syns det er litt morro ¨å lete etter streker jeg da, føler sjansen er større for å få pos da enn med digital :P

Skrevet

Mulig jeg ikke har fulgt med helt, men hvorfor tester du ikke med digital? Hva med en tur til legen, evt?

Bortsett fra det, var jeg gravid med svak strek, så jeg sier gratulerer!

Og når det gjelder masing om tester; er det ikke det dette forumet er om da? Jeg må innrømme at jeg foreløpig bare sniker her inne (har ikke bestemt oss for nr 3 ennå), mye fordi det er så spennende med dere som tester!!

Skrevet

tror du er gravid jeg ja:-) men håper for din si skyld at testene blir sterkere.jeg krysser fingrene jeg også,lykke til:-)

Skrevet

Grunnen til at eg ikkje har smelt te med ein digital e rett og slett økonimi akkurat nå. Hehe...mye klur og kluss og bæææ!!!

Kjøper ikkje digital før eg e SIKKER på den blir "gravid" ....hehe..føles så bortkasta... (for å brenne opp et arsenal av billigtester e ikkje bortkasta..haha!!) Men blir nok en digital om streken i mårra e mere overbevisende..så får eg se kor lenge eg klare å drøye den før eg tar den digitale..høhø..

Skrevet

Hei kjære deg:)

Har fulgt spent med deg i alle opp-og ned svingningene dine, men mye tyder på at det er mer positivt nå:)

Kjære deg, send meg din adresse på en privat melding så skal jeg sende deg en CB digital, helt gratis:)

Du er jo virkelig en av de som holder tråden her inne levende, og jeg håper virkelig på dine vegne:)

Klem fra meg

Skrevet

Åååååh..nei nå fekk eg tårer i øynene mine her!!!! Akkurat vært å levert fra meg alt fra nye jobben...ska eg ha 100% utbetaling så måtte eg si opp deltidsstillingen min sa nav....så trengte den nå :) (å bli satt i samme setning som "levende" e vel det største komplimentet eg kan få tror eg!!)

Har råååd te ein digital altså..hehe...bare ikkje så mange..bedre å være sikker vettu :P Hehehe....

Skrevet

Har hatt en følelse i 14 dgr jeg om at du var gravid hehe. Synes dette er artig jeg med innleggene dine. Blitt så bitt av basillen selv at jeg bare måtte ta en test selv idag,selv før eggløsninga hehehe. Har så mange liggende. Men etter el neste uke blir det masse testing asså. Lykke til. Krysser alt jeg har. Er sikker på du er gravid jeg. klem

Skrevet

Krysser fingrene for at testene blir sterkere...Det hadde du virkelig fortjent!!! :)

Stor klem :)

Skrevet

.....ingen antydning til skygge joooo!!! *grrrrr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...