Gå til innhold

når tror dere julebrusen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og julemarskipan? satt å tenkte på det akkurat. er vel ikke lenge til tenker jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynnelsen/midten av oktober vil jeg tro (hvilket er aaaaalt for tidlig).

Butikkene burde starte julegodtet 1. desember :-)

Skrevet

Julemarsipanen har de siste 20årene (eller noe) kommet i oktober, tror det er i slutten av mnd, så det gjør den nok i år også. Grunnen til at den kommer så tidlig er at hvis de kun skulle solgt det i desember, så ville de ikke tjent noe penger på det og derfor begynner de å selge julemarsipan så tidlig. Det pleier å være noen artikler om det på nettavisene hvert år:-)

Julebrusen vet jeg ikke når kommer, men jeg vet at når det nærmer seg julaften, så er det omtrent umulig å få tak i, så jeg pleier alltid å hamstre noen flasker i god tid før julaften sånn at jeg har til hele jula:-)

Skrevet

Jeg har en julebrus fra hamar og lillehammer bryggeri stående fra ifjor... Så bare å rope ut om du er skikkelig desperat..:P

Skrevet

jeg mente å huske de kom i september en gang...hmmm

hehe er ikke desperat.hihi...

Skrevet

her selger de fortsatt restene fra fjoråret.....

Skrevet

jeg født 6. oktober- og da var julemarsipanen akkurat kommet. husker jeg spiste enorme mengder rett før jeg dro på føden.... så tror det er heeeeelt begynnelsen av oktober jeg. og julebrusen kommer vel også rundt det... hurra- gleder meg masse til marsipanen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...