Gå til innhold

Noen som har gjennomført nettstudie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ta historie men med full jobb har jeg ingen annen mulighet enn å ta det som nettstudie.

Er veldig flink til å planlegge og strukturer meg så er ikke redd for det- men lurer på hva jeg kan forvente meg av et slikt studie.

Noen med råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp. Jeg har tatt helseservicefag på nki, fungerte helt supert. Tok det på 3 mnd og fikk fantasisk gode karakterer... nå skal jeg liksom være i gang med studiekompetanse, men no way in hell om jeg får det til... Hehe :)

Så vet ikke om det var noe til hjelp, men altså, fikk det til i fjor! :o)

Men som du sier, så er du flink til å planlegge, og da tror jeg mye er gjort. Man får masse hjelp om man ønsker det, eller man tar det bare på egenhånd :)

Skrevet

Jeg studerer også ved hjelp av nki. Veldig fornøyd.. Du har "klassekamerater" som har kommet like langt som deg selv som du kan kontakte for hjelp/veiledning/samarbeid.... Lærerene er kjappe til å svare på henvendelser og følger bra opp underveis i studiet! Bare å sette i gang:)

Skrevet

Jeg tok 15 studiepoeng nettbasert forrige semester. Det går bra det. Man kan sende mail til forelesere/lærere om man lurer på noe + diskutere med klassekamerater på nettet (fronter for min høgskole).

Og om man da har litt disiplin, så går det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...