BarnNr.4 :) Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 kjenner når ungen beveger seg i underlivet.. hun trykker jo på over alt der nede! andre som har det sånn?
Dane Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Føler hodet er mellom beina gitt... hehe
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg føler at jeg sitter på hodet hans til tider, hehe ;-)
Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 uff ja, det er så utrolig ubehagelig! Trykker så veldig at det er skikkelig ubehagelig å gå til og med :-( men men, det er ikke hver dag, eller hele tiden. Så jeg har det ikke så grusomt foreløpig, men det blir vel verre slik som sist. Jeg er jo tross alt bare i uke 34 nå :-)
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 hehe, sett meg av og til litt raskt ned, og spretter opp i ein fart eg ikkje viste eg kunne prestere i denne tilstanden;O) Sprøtt når du føler at du sett deg på hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå