Gå til innhold

Prøver å være veldig kuul men...


vann123

Anbefalte innlegg

tenker ganske masse likevel! Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha noen privat ultralyd før den ordinære med mindre det skjer noe som gjør at jeg MÅ ha det - men er så nysgjerrig nå at jeg holder å omkomme... Jeg har plutselig i løpet av siste uken, halvannen fått DEN gigamagen. Spiser ikke mer enn før, ikke godteri og drikker masse vann, og har ikke lagt på meg på resten av kroppen (bortsett fra puppa, og det er jo bare gøy) - men har DEN gigamagen. Nå er det sånn at ingen er i tvil når de ser meg, jeg er definitivt gravid!

 

Var i barnedåp i helgen og fikk sånne hyggelige kommentarer som: "Å HJELPE meg så stor du er - og så har du seks måneder igjen??? Du kommer til å bli HELT ENORM!" og "Hva? Hørte jeg riktig? Har du bare en måned igjen til termin?" Nei, jeg har SEKS måneder igjen til termin takk. "Å, ja, jeg var ikke større enn deg da jeg hadde en måned igjen, har du seks måneder igjen sier du? Har du sjekket hvor mange det er?"

 

Jeg tror jo egentlig at det er bare en - men har fryktelig lyst å finne det ut på ordentlig... og så er det en hel lang måned til ultralyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker også at det kjipt og vente sånn til ul. så jeg fikk time sist uke. Det var kjempe koselig, for nå begynner fosteret og bli baby=) kommer nok til og se babyen igjen på onsdag, for da skal jeg til gynokologen pga. har en cyste som må opereres bort. gleder meg, man får skikkelig ro i kropp og sjel når man ser barnet sitt har det fint og alt er som det skal =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg også kom magen veldig tidlig og jeg ser veldig gravid ut nå, er ingen tvil! Som deg har jeg ett sunt kosthold, drikker mye vann og går tur med datteren min hver dag. Jeg var på ul for en uke siden (jeg har opplevd en senabort tidligere), og det var bare 1, men var litt småspent på om det var to der inne siden magen var så stor.

 

Lykke til med ul da, du får informere oss om du blir tvillingmamma. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...