Gå til innhold

Livlig baby i mors liv - mer aktiv på utsiden (spurte hun litt bekymra)


<3 Maren <3

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt satt ut av det livet som er i magen. Er bare 18+1, vet det kanskje er mer vanlig andre veien, men ingen andre som har det sånn?

 

Tror ikke liv man kjenner magen har noen sammenhengen med aktiviteten på utsiden - men bare begynte å tenke på det. Jeg er foreløpig fortsatt 2 kilo under startvekta, så mulig det kommer av lite fett på magen at jeg kjenner mye. Synes noen ganger det er litt ubehagelig, men er vel bare uvant.

 

På det meste kjennes det som om magen går helt omkull, istad ble jeg mye større på høyre side av magen, og steinhard, mens venstre side var "borte". Også stabliliserte det seg igjen. Ikke kjent så mye til den boblinga, men klare støt og spark - det kjennes rett og slett ut som ett spark. Samboer kjenner det også godt når han legger hånda på magen. Kjennes best når jeg ligger på ryggen, men kjenner det ellers også :-)

 

Langt, men er bare litt satt ut og forundret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro da:)

Så flott:)

Alt høres normalt ut, sier jeg som ikke er lege... hehe..

Men, jeg tenker så godt for deg, jo tidligere du kjenner det, jo fortere er du/man jo trygge på at det er liv i magen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej.

Va att du kul att du känner babyn så tydligt.

Har känt min lilla krabat sen jag var i vecka 18 och trodde då först bara jag var lite "bubblig" i magen.

Men Förstod ganska snart att det var babyn som försökte få kontakt.

Nu känner jag det väldigt tydligt o typen min känner det också.

Är i vecka 19 nu, snart 20, tror vi.

Ska på UL 2/10, så då får vi veta termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...