Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Fikk Kenwood for et par mnd siden. På den jeg hadde før (glemt merke) brukte jeg ofte "kroken". Veldig god til å feks blande en bløt kakerøre. Men nå me Kenwood bruker jeg kun K-spaden til den slags. Og til feks, kjøttkake"deig", komle"deig" osv (ja, jeg er lat når det kommer til røring for hånd! Kroken elter jo kun en ørliten del i midten, og det finnes jo ikke blandet når jeg skruer av igjen. Den når liksom ikke ut til kantene (som om en rund bolle har kanter!! Spørsmålet er? Bruker dere kroken eller K-spaden mest? Og hva evnt bruker dere kroken til?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 jeg har kenwood har hatt den i 3 år nå elsker den.. når du bruker eltekroken så skal den gå en stund, gjerne 5 minutter, da er alt blandet godt også det på kantene.. det tar en liten stund før alt er med i deigen.. jeg bruker "k" kroken til kakerøre o.l.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 jepp. kroken er god på ting som gjerne skal røres en stund, som deig o.l... k-kroken er god på litt løsere rører, og ting sok ikke skal røres for mye i....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Arha...slik å forstå, altså! Jamen takk så mye for oppklaring HI
It's all about me Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg har enda ikke brukt eletkroken, K-spaden fungerer mye bedre, selv til gjærdeiger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå