Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Datteren min blir 3år nå. Tenkte vi skulle invitere noen barn i barnehagen i bursdagsselskap..men hvor mange skal jeg invitere? Så tenker jeg at jeg vil invitere venner m/barn også..men vil ikke ha 2 selskaper, skal ha ett familieselskap også.. Hva hadde dere valgt...barnehageselskap eller venner m/barn selskap? Ble litt usikker nå..er første gang hun skal ha barn i selskapet sitt..har bare vært familie før siden hun er så liten:)
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 ingen som har hatt barneselskaå her?!
mamman til to gutter Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg ville prioritert de i barnehagen, men det er fordi venners barn ser vi maks 1gang i mnd, så de kjenner ikke sønnen min så godt. Når det gjelder hvor mange, så er det vanskelig å si når jeg ikke vet hvor stort du har det og hvor mange de er i barnehagen, men jeg ville bedt enten hele avdelingen, alle jentene eller alle som er like gamle. Leser stadig innlegg her inne om noen som føler barna er utestengt fordi de ikke har blitt bedt i en bursdag. Hvis dere har bedre kontakt med venners barn, så er det jo et alternativ å be dem + 2-3barn fra barnehagen som datteren din leker mest med, men da ville jeg tatt kontakt med foreldrene utenom barnehagen for å be dem.
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Men hun er helt ny i barnehagen og har enda ikke fått noen faste venner...hun er litt med alle.... hm...kansje jeg bør prate med de i barnehagen om dette... Hun er veldig lite med venners venner barn...2 av mine venners barn er faktisk på minstejenta sin alder...så kansje barnehageselskap hadde passet seg bedre da.... tusen takk for svar iallefall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå