Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Første time hos jm i morgen tidlig å håper så inderlig at vi får høre det nydelige lille hjertet slå....Jeg er 14+6 i dag og endelig virker det som energien og er på vei tilbake;-) SÅ DEILIG!!!! Hvordan har dere det nå da jenter?Jeg er sm ut denne uken for har hatt tegn til bekkenløsning,men skal prøve å jobbe fult til uka for da legger dem tilrette for meg slik at jeg kan jobbe....Elllers er luktesansen ekstrem og mannen min mener han kunne byttet meg ut meg jakt bikkja om dagen hehe!!!! Lykke til jenter,i dag er en virkelig god dag her!!!!Håper det blir mange av dem fremover å at vi surfer lett igjennom resten av svangerskapet.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg og skal ha første time hos jordmor i morgen tidlig! Gleder meg! Håper å få høre begge hjertene, var hos legen på onsdag og hun prøvde bare å finne det ene så satser på at jordmor har bedre tid :-) Gøy å være litt i samme båt da! :-D
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Ja,oi tvillinger? Spennende.... hvor mange uker er du? termin+ Jeg har termin ca 8mars... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå