1gang09 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Nå har jeg begynt med kvalme og løs mage, litt sånn omgangsyke følse, veldig ubehagelig, og har streke mensensmerter som også sitter litt i ryggen, kommer og går.. Kan det være noe på gang snart tru?
BarnNr.4 :) Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Å sååå gøy da er det sikkert ting på gang ja hold oss oppdatert da !!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 spennende. er helt sikkert noe på gang. Husker min mor fortalte at hun måtte løpe på do hele tiden før hun dro på sykehuset. Det var først når hun kom til sykehuset at hun begynte å kjenne noen form for smerte. Noen timer etterpå var jeg født
☆chiquita☆ Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Høres ut som meg forrige gang. Akkurat sånn det begynte! LYKKE TIL! Jeg har begynt å kjenne noen tak i ryggen ikveld.. Så er spent på om det er noe på gang her også
1gang09 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 har ikke vært på do på en stund nå, så vet ikke hva som skjer her jeg. er nok en liten luring i magen her altså.. Men håper jo kanskje noe er på gang og at det tar seg opp:) Lykke til chiquita vis det skulle skje noe mer hos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå