Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Får inntrykk av at det er mer aktivitet her inne enn på skravle og spør derfor her...... I første sv.skap fikk jeg sv.forgift. født ca. 6 uker for tidlig. Jeg vet at det ikke nødvendigvis kommer tilbake i 2 sv.skap. Men første gang så kan jeg ikke si nøyaktig når det startet. Synes å huske at jeg var full av vann lenge, men at det ikke ble skikkelig galt før i uke 33. Nå begynner jeg å ane ødemer igjen, men proteiner og bt er fint. Er nå i uke 30. Er det noen som husker hvordan det hele startet? Evt. hvor lenge kan det ta før man er skikkelig syk? Har også ofter hodeverk nå enn jeg har hatt tidligere, men vet at dette ikke nødvendigvis er pga sv.forgift.
Gjest ->>- Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Kan komme nærmest over natta, eller du kan være helt fin resten av svangerskapet til tross for litt ødemer (det er jo det mest sannsynlige). Hodepinen er neppe relatert til preeklampsi om du har fint blodtrykk og ingen proteinuri. God bedring, anyhow.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Var egentlig det jeg også tenkte, men er utrolig hvordan man har behov for å få ting bekreftet av andre.....hehe....Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå