Gå til innhold

Hva skjer med ekspertsvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem i gullsmukken, og har brukt ekspertsvar flittig tidligere.

Nå finner jeg ikke ekspertene noe sted, noen som vet hva som skjer?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det bare var noe galt med min bruker, men forsøkte å sende en mail til meldlemsservice. Den kom i retur. Kanskje du kan prøve?

Skrevet

Jeg også sendte mail til medlemsservice og fikk i retur. Har ikke vært ekspertsvar på evigheter så vidt jeg har fått med meg. Dette er jo litt dårlig da. Noen andre steder vi kan henvende oss for å få svar kanskje?

Skrevet

Jeg trodde også først det var noe galt med min profil. Men det har ikke vært eksperter til stede siden slutten av juni, tror jeg. Sendte mail til medlemsservice og webmaster, men har ikke fått noe svar. Utrolig dårlig, siden man faktisk betaler for å være medlem i gullsmokken og ha tilgang til ekspertsvar!

Skrevet

De kan vel ikke ha sommerferie enda?

Skrevet

Det er vel fordi jordmor Siri sluttet? Tror det var hun som holdt på med dette.

Er det noen som vet hvorfor hun sluttet eller?

Skrevet

Oi, visste ikke at hun hadde slutta... Men de må jo allikevel fortsette å følge opp de tjenestene folk betaler for. Usikker på hvor jeg skal henvende meg.

Skrevet

Det er vel fordi hele DiB rakner i sømmene vil jeg tro - at folk ikke får det de betaler for er jo et symptom på noe slikt.

Nå er tiden inne for å bytte nettforum eller rett og slett slå av dataen en gang for alle;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...