Gå til innhold

Beklager altså.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men noen ganger må jeg bare ha ordentlige svar fra enkelte nick her inne. Jeg liker å argumentere ( ved argumentasjon har jeg lært mye) og om man ikke liker svarene man får her inne på denne nettsiden så bør man vel vurdere en retrett? Det er jo tross alt frivillig å være her inne...

Noen av dere vil sikkert synes jeg er ekstremt barnslig bare fordi jeg vil ha et hyggelig svar tilbake men er ikke det normal folkeskikk?

Smil til verden og verden smiler tilbake:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo forstå at ordet "Google" oppfattes som bannskap av enkelte ;-)

Skrevet

Ja jeg skjønner jo egentlig det men nå skrev jo ikke jeg "justfuckinggoogleit.com"... jeg var jo faktisk bare hyggelig:o)

Skrevet

du er aldri hyggelig mot meg..alltid ett surt svar eller kommentar. du svarer aldri på det jeg spør om, så hva er vitsen? derfor har jeg bedt deg tidligere om å la være å svare på mine innlegg.

Skrevet

Jeg synes du er både søt, hyggelig og høflig jeg deres majestet:)

Er du på kranglern igjen?

Skrevet

Jeg har svart "ordentlig" på dine innlegg også men du er utrolig dårlig på å svare tilbake på en hyggelig måte. What comes around goes around?

Hva er et "ordentlig" svar egentlig? Muligens er det et svar som er enig med deg i dine meninger og uttalelser men du må faktisk regne med at ikke "alle" er enig med deg, akkurat slik det er i samfunnet "der ute". Og selv om du tror hardnakket på dine egne meninger så vil det alltid være noen som ikke er enig med deg, slik som meg:o)

I enhver debatt vil det være noen som skriker (skriver med STORE BOKSTAVER) , slenger med leppa eller kommer med argumenter som faller igjennom på sine egne urimeligheter og de menneskene vil det alltid være vanskelig å ta seriøst.....

Du har bedt meg om å ligge unna dine innlegg når jeg ikke har vært enig med deg, det er ikke lett å svare på innlegg da altså!

Man kommer langt med et smil:o)

Skrevet

Tusen takk FletteMette.... nei hadde jeg vært på kranglern ville du ha merket det:o)

Jeg bare argumenterer i mot....

Skrevet

Det er få her inne som svarer så surt og nebbete som mamma27. Er du ikke enig eller kan legge ved en link til henne, kan du bare dra et visst sted. (gjerne med ørten utropstegn og store bokstaver) Saklig og hyggelig svar du fikk av henne når du foreslo å google...

Skrevet

Forventer absolutt ikke at alle skal være enig med meg nei. Et ordentlig svar er et svar der man ikke er sur og grinete. Alle svar eller kommentarer jeg får fra deg, er av den sure sorten. Og det er ikke snakk om å være enig eller uenig. Mange som er uenig med mine meninger, noe som er helt greit.

Mener du det er hyggelig å skrive: Google?? Jeg tolker det som: Hva med å google det først, dumma?

Ikke kom å si at du alltid er hyggelig mot meg, meg det er bare noe tull. Det vet du selv også.

Man kommer langt med et smil ja. Er det ditt nye motto, siden du har skrevet det i de siste 4 innleggene dine? Ja da er det kanskje håp for deg også.

Skrevet

Ta en titt på deg selv før du snakker om andre. Når det gjelder nebbete svar, er jo du nummer en

Skrevet

Det er jo ikke helt greit å være uenig med deg når du får slengt etter deg ukvemsord og andre usannheter, eller hva?

Hvordan du tolker mitt svar "Google??" er ene og alene opp til deg selv. Jeg skrev ikke noe mellom linjene og heller ikke i usynlig skrift så om du velger å lese det som "Hva med å google det først, dumma?" så er det dine egne tolkninger. Jeg kjenner deg ikke og derfor ville det ikke falt meg inn å skrive noe slikt.

Din tolkning- ditt problem!

Man kommer langt med et smil ja og derfor tenkte jeg at det kunne være en god ide for deg å prøve... det er gratis å prøve vet du:o)

Skrevet

Jeg har ikke for vane å bite hodet av folk når de prøver å hjelpe meg. Jeg har heller ikke for vane å bruke ekstrem tegnsetting eller store bokstaver. Du tror at alle vet hva du har gjort og hva du tenker. Newsflash: vi er ikke tankelesere.

Skrevet

Man kommer langt med et smil ja og derfor tenkte jeg at det kunne være en god ide for deg å prøve... det er gratis å prøve vet du:o)

Se der ja. Nok en spydighet! Jeg smiler nok mer enn det du gjør.

Skrevet

Ett smil vil aldri inneholde spydigheter så lenge det kommer fra hjertet- smil mer:o)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilket innlegg dere refererer til, men jeg synes da ikke det er noe å ta på vei for om noen skriver "Google??"

Det er faktisk ganske greit å bruke Google av og til :)

Skrevet

Det merkelige da er jo at mamma27 har fått ganske mye pes for sine svar her inne før, det er heller sjelden jeg ser noen mene det samme om Dronningen.

Kanskje lurt å ikke overtolke Mamma27?!

(Det er forøvrig jeg som alltid skriver www.justfuckinggoogleit.com, det er jo en dritfestlig adresse, masse morsomt der, gjemt rundt om kring!)

Skrevet

Men da ligger det vel noe i det Mamma27 sier , bare man bytter om personen det gjelder?

Ps: Jeg elsker google:o) Men de bør bytte til din versjon...

Skrevet

Haha ... mamma27 ... klarte du å bli sur fordi noen skrev Google??

Det er noe av det beste jeg har hørt på lenge.

Hva skulle hun gjort da? Skrevet

Snille søte mamma27, du har sikkert lett høyt og lavt allerede, men har du husket å prøve google? Det er jo fort gjort å glemme, så tenkte jeg skulle tipse da vet du :-)

Du kan da ikke halshugge folk for noe de ikke har skrevet! At du klarte å tolke det som du gjorde må du ta på egen kappe, det får da være måte på hvor mye sulling og innpakking en skal måtte bruke for at slike som deg (tydeligvis) ikke skal bli fornermet.

Greit at man skal etterstrebe å være hyggelige med hverandre, men ærlig talt.

Skrevet

Enig med spetakkel. Utover det kan en slik kommentar signalisere at vedkommende var litt korttenkt. Tenkte det samme som mamma27. Hadde nok ikke tatt sånn veie på det for det da:-)

Skrevet

Hehe....Spetakkel, jeg fikk meg ihvertfall en god latter. ;oD

Skrevet

Og jeg smiler med dere:o)

En god latter forlenger livet og jeg kommer til å bli 150 år- i hvertfall...

Skrevet

Er i utgangspunktet enig med Dronningen, men dere..come an!! Er dere rettferdige mot Mamma27(?) nå?

Tullete hele greia..

Synes forøvrig at Dronningen er ei kjekke dame, og at Mamma27 får myyye ufortjent pes her inne.

Skrevet

Jeg er også i utgangspunktet enig med Dronningen her, etter å ha lest den andre tråden.

Men synes ikke det er særlig poeng i å lage en tråd om det..

Skrevet

Nei det var sikkert ikke noe særlig poeng i å lage en annen tråd men jeg er egentlig litt lei av å bli halshugget fordi jeg svarer på innlegg som er skrevet av den omtalte personen.

Jeg har som regel en begrunnelse bak svarene mine og de argumenterer jeg for uten å komme med ukvemsord, store bokstaver og andre skrikende metoder.

Kall meg gjerne barnslig... (men da får du barnslige smil tilbake:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...