Gå til innhold

Fine bryllupslokaler i stvgr området??

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne med sjøen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sola eller Viste strandhotell (vært i bryllup i sistnevnte og det var nydelig) ligger i alle fall ved sjøen. Jernaldergården (eller hva den heter) leier vel også ut lokaler, eller husker jeg feil nå?

Har dere ikke en haug med gjester har du Charlottenlund ved Breiavatnet.

Kronen Gaard på Vatne utenfor Sandnes, men der er det ikke sjø (nydelig sted likevel - vi feiret der :o)

Skrevet

Utstein Kloster Hotell og Sola Strand Hotell. Begge svært rutinerte bryllupsarrangører :-) Og dessuten flotte kirker - Sola Kirke + Sola Ruinkirke og Utstein nKloster kirke.

Skrevet

Holder en knapp på Sola strandhotell framfor Viste, da førstnevnte har MYE bedre mat, samt finere lokaler, i alle fall etter min smak :-)

Skrevet

Vet dere pris på bryllup på Sola eller Viste str.hotel? Flotte plasser begge to...

Skrevet

Jeg giftet meg på hummeren hotell i tananger. Fantastisk! Var å sjekket på både viste strandhotell, sola strandhotell og hummeren. Falt for hummeren p.g.a sjarmen. Anbefaler det på det sterkeste. Da jeg sjekket prisene tror jeg alle de hotellene kom ganske likt ut. Mener jeg betalte rundt 60 000 for ca 70 gjester med tre retters middag servert to ganger, vin og øl til maten, bailey og conjakk til kaffen. Kjempegod mat. Og fantastisk service....

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

himmel & hav rett ved solastranden:)

Skrevet

Miamaria:

Hvordan gjorde dere med drikke etter maten? Bar eller medbrakt?

Fiskemat eller kjøttmat?

Skrevet

Er himmel og hav på Sola strandhotell?

Har du evt en link til meg?

Skrevet

Hummeren hotell på Tananger. Der har de tilogmed egen båt som de kan hente og bringe gjester med!!

Her hadde vi bryllupet vårt!

Nydelig mat har de også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...