Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Er det noen her inne som har barn med downs? Og kansje har vert gjennom hjerteoperasjon og tøffe perioder med dette? Jeg har et ¨nytt¨ familiemedlem som har downs, og har vert gjennom en stor hjerteoperasjon til å være så liten. Det jeg lurer på er, hva kan JEG gjøre for å hjelpe foreldrene på best mulig måte?? Synest det er så vanskelig, det er ofte mange som sliter med å gi ansvaret av barnet til andre og det kan jeg forstå men jeg ser hvor slitene de er og jeg vil gjerne hjelpe. Og eventuellt noe annet dere vil fortelle som dere savnet/er i en i slik situasjon?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Kanskje de trenger noen de kan prate med? Eller noen som kan sitte litt barnevakt hjemme hos dem om de vil på kino eller spise en middag? Noen som kan handle for dem? Vaske gulv? skifte på senger? Ta med eldre barn på en liten tur ut? Det er ofte de små, men nødvendige tingene som tar litt tid i hverdagen, som er mest slitsomme når de kommer på toppen av alt det andre. Dette er det jeg har sett som alenemor med lettere handicapet barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå