Helverine Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Leste dette i pasienthåndboka om svangerskapskvalme: Kvalmestillende medikamenter kan benyttes, men disse fås kun på resept, eventuelt bare i små pakninger ved kjøp over disk. Disse midlene er effektive og trygge, men ulempen er at du kan bli trøtt og søvning av dem. Det sto ikke noe navn. Noen som vet?
mamman til to gutter Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Det er vel en del som bruker Postafen reisesyketabletter. Ellers så bør du kunne få en resept av legen bare ved å ringe eller komme inn på en hastetime. Jeg har fått Phenergan på resept av legen.
Helverine Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Takk! Aha, var det Postafen de tenkte på ja. Det har jeg faktisk liggende. Synes du Phenergan hjelper?
mamman til to gutter Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jepp, det hjelper mye! I forrige svangerskap ble jeg så kvalm at jeg bare kastet opp uansett og fikk ikke i meg noen ting. I løpet av noen dager med Phenergan, så kunne jeg spise nesten hva jeg ville bare jeg tok det med ro i tillegg. Denne gangen fikk jeg tablettene tidligere og ble aldri like dårlig. Jeg har likevel vært sykmeldt en stund, men har ikke kastet opp på langtnær like mye.
Helverine Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Dette var en lettelse å lese. Da er det vel håp for meg også. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå