Gå til innhold

DITT beste tips for å legge på seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger seriøse tips om hvordan gå OPP i vekt jeg.Har prøvd eneringpulvergreia fra apoteket,men det ga meg maratonløp på do..

Hva kan hjelpe meg i å komme meg opp ? manglende matlyst,slitenhet og mere til har gjort meg til bare skinn og bein.

Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også dårlig matlyst for tiden og sliter med å finne noe som smaker. Før når jeg har hatt det sånn har løsningen vært å spise nøtter, olivien, avokado, sardiner eller egg mellom måltidene. Kanskje noe av det frister deg?

Skrevet

For meg har det beste vært å trene styrke. Blir sulten av å trene, og så kommer det muskler so veier mer enn skinn og bein. Evt bli gravid...

Skrevet

Jeg var ganske mager etter siste fødselen og gikk seriøst inn for å legge på meg. Dessverre ble det den usunne veien, men det funka ihvertfall bra til sitt formål:) Sjokoladepålegg, masse feit saus til middagene, potetgull og smør. jada, vet jo at det finnes adskillig mer helsefremmende metoder, men du spurte jo om MITT beste tips;) Forresten så er det jo bra med mye karbohydrater også da, poteter, pasta osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...