=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Trenger seriøse tips om hvordan gå OPP i vekt jeg.Har prøvd eneringpulvergreia fra apoteket,men det ga meg maratonløp på do.. Hva kan hjelpe meg i å komme meg opp ? manglende matlyst,slitenhet og mere til har gjort meg til bare skinn og bein. Håper noen kan hjelpe meg.
Dronningen! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 De to nederste på denne linken er gode... http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=86189 Brukte du Afinutrin fra Apoteket?
Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg har også dårlig matlyst for tiden og sliter med å finne noe som smaker. Før når jeg har hatt det sånn har løsningen vært å spise nøtter, olivien, avokado, sardiner eller egg mellom måltidene. Kanskje noe av det frister deg?
PrøvLykken Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 For meg har det beste vært å trene styrke. Blir sulten av å trene, og så kommer det muskler so veier mer enn skinn og bein. Evt bli gravid...
Gemini7 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg var ganske mager etter siste fødselen og gikk seriøst inn for å legge på meg. Dessverre ble det den usunne veien, men det funka ihvertfall bra til sitt formål:) Sjokoladepålegg, masse feit saus til middagene, potetgull og smør. jada, vet jo at det finnes adskillig mer helsefremmende metoder, men du spurte jo om MITT beste tips;) Forresten så er det jo bra med mye karbohydrater også da, poteter, pasta osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå