Gå til innhold

Hva er det PINELIGSTE du har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på en pinelig sak jeg har gjort å tenkte at dette kunne bli en morrsom tråd:)

Her kommer min:

En gang når jeg var 16 år hadde jeg fått noen medisiner av legen som jeg tydeligvis ikke tålte så bra. Jeg var på min jobb og sto alene inne på kontoret å snakka i telefonen. Jeg kjente at jeg hadde en liten fis på lur og tenkte at jeg skulle lure den ut når jeg var alene. Problemet var at det ikke var en fis!!!!! Dette var også på den tiden det var inn med hvite stretch bukser....resten er vel ikke noe å gå detaljert inn på... HERREGUD, jeg trodde jeg skulle dø!!

I dag kan jeg le av det, men jeg husker panikken komme inn over meg. takk gud for at jeg har ett godt forhold til mammaen min som kunne komme å "redde" meg:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er PINLIG for min egen del at jeg klarer å irritere meg over at du ikke har skjønt at det ikke skrives pinElig.

Skrevet

Uff, noen gidder tydeligvis ikke å prøve å skrive riktig...

Skrevet

Er det VANELIG for deg å skrive på denne måten, HI?

Skrevet

Hehe, småekkelt da:) Har ingen som jeg kommer på sånn i farta, men jeg har sikkert noen på rullebladet mitt:s

Skrevet

Ja, det er kanskje VANELIG at jeg skriver sånn. Når norsk ikke er modersmål prøver jeg ofte så godt jeg kan. Men det er tydeligvis noen skikkelige bitter fitter som sitter på denne siden. PINELIG at dere ikke har annet å gjøre enn å drive rette arbeid på DIB! hihi!

HI

Skrevet

Jeg sto på jobb på en klesbutikk da en dame kom innom og skulle ha barneklær, hvilket var helt normalt dama var jo høygravid.. For å ha litt å småprate om spurte jeg om det var lenge til hun skulle ha.. Og da var det to-tre dager siden hun hadde fått.. Det var flaut! Prøvde å unnskylde meg, men heldigvis tok hun det veldig bra!:)

Skrevet

La meg se om jeg har forstått deg riktig, HI:

Du mener at det er sårende av folk å korrigere skrivefeil, men samtidig helt OK og stuerent at du skal ha retten til å kalle noen "bitter fitter"?

Da kan du i så fall føye dét til listen over pinlighetene dine!

Skrevet

Pettimeterkjerringer; skriv under denne overskrifta da!

Skrevet

Kan ikke komme på noe, men ei jeg kjenner sang i kor, og måtte på do en gang de var ute på et syngeopplegg. Når hun kom tilbake fra doen, og skulle fram for å synge, visste hun ikke at hun hadde ei lang strimle med dopapir hengende som en hale etter seg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg sto på Fretex i sommer, og hadde med meg yngstemann. Han greier ikke å la være å ta på absolutt alt han finner interessant. Og det er ikke nok å ta på det. Det må løftes opp og studeres. Hele tiden måtte jeg derfor minne han på at han måtte la tingene stå. Jeg må ha snakket til han minst ti ganger før vi kom til kassakøen, og der sto det selvfølgelig en god del ting av interesse også.

Til slutt sier jeg med min strengeste stemme, ganske høyt; SETT DEN PÅ PLASS NÅ MED EN ENESTE GANG!

Hvorpå mannen foran meg i køen helt perpleks satte fra seg en pyntegjenstand han bar i hånda si, og så på meg med forskremte øyne!

Jeg måtte skynde meg å si unnskyld, og "det var ikke til deg jeg snakket, men til gutten min, for han skal alltid plukke på ting".

Flaut! Jeg rødmet for første gang på mange år.

Skrevet

Var på hyttetur med to kompiser.

Hadde mensen. Skrekk og gru så oppdaget jeg at jeg hadde blødd gjennom på morgenen da jeg skulle dusje. For ikke å glemme trusa på gulvet eller noe annet sted på badet, så hang jeg den veldig synlig til på en knagg på veggen ved speilet, slik at den lyste mot meg med de digre flekkene på.

Needless to say, så glemte jeg den forb.. trusa...

Grrrrr..

Skrevet

Mitt pinligste øyeblikk er fra jeg var 21 år og gikk på høgskolen. Vi hadde gruppesamling (ca 20 stk i et lite klasserom) og jeg hadde vært kvalm siden tidlig den morgenen. Men på skolen måtte jeg, det var jo tross alt obligatorisk samling og jeg ville ikke få fravær. Mens læreren sto og underviste satt jeg på stolen min og kjente det boble i magen. Jeg kjente at jeg hadde luft som gjerne skulle ha kommet opp og prøvde å rape litt beskjedent slik at den hersens kvalmen kanskje ville gi seg. Den "beskjedne" rapen var ikke snau og kom ut som en KJEMPE ølrap:( :( Alle så på meg og ingen smilte, bare så ekkelt på meg:(

Skrevet

Hahahahahahaha 1921. Priceless!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...