Gå til innhold

Når ting nærmer seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ting er tegn på at ting begynner å nærme seg fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt tilfelle med nr. 1: Absolutt ingenting.

Hadde ikke en kynner gjennom hele svangerskapet, var i kjempeform og jobbet 100% helt til permisjonen. Merket aldri noe til hverken slimpropp eller vannavgang. Fødselen startet helt "ut av det blå" uten en eneste forvarsel med at jeg våknet av rier 3 dager over termindato.

Skrevet

Lurer på dette eg ôg... Er 36 veke på veg og merker absolutt ingenting.. Berre at magen blir litt hard av og til....

Skrevet

merka mer mens smerter i ryggen, kvalme å løsmage ..

Skrevet

hadde mye modnings smerter som endag ikke gikk over, som da var rier!

Skrevet

Hei! Eg venter nr 3 27. september. Har gått med masse kynnere heile svangerskapet i grunn, så eg ser ikkje på det som eit teikn på at noko nærmer seg. Med fyrstemann husker eg at eg hadde sterke menstrusjonssmerter kvelden i forveien og riene byrja då same natt. Med nr 2 (jente) gjekk slimproppen nokre dager før og også denne gang hadde eg mensmurringer om kvelden og riene byrja same natt. Til no har eg hatt mensmurringer både i rygg og mage, løs mage og kynnere dagen lang, men føler likevel at eg må vente litt til... Håper i grunn det, for eg jobba 100 % heilt fram til permisjon og har no lyst til å nyte sola på altanen i fred og ro, mens dei små er på skule og i barnehagen:))

Lykke til dere andre som venter!

Skrevet

Slimproppen min gikk 2 uker før jeg fødte. Fra da hadde jeg sterkere kynnere, spes på kveldene. Vannet gikk på natten to uker etter slimproppen, og riene startet nesten med en gang. Tok 13 timer, så var snuppa ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...