Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hvem skal jeg velge? Søsteren min som jeg har kjent i hele mitt liv og som jeg uendelig glad i? Eller min nærmeste venninne som jeg kan dele alt med, men som jeg bare har kjent i 4 år? Vet at det er mest vanlig å velge noen med litt historikk, i dette tilfellet søsteren min, men samtidig er jeg litt redd for at hun føler at hun må velge meg som sin forlover om hun skal gifte seg - om jeg velger henne. Og selv om jeg snakker med søsteren min om det meste, så er det noen ting jeg føler at jeg ikke kan dele med henne. Min venninne kan jeg fortelle absolutt alt til, og hun er typen som stiller opp uansett hva det måtte være.Vi er helt på nett! Men vi har jo ingen historikk sammen og hun kjenner heller ikke mine barndomsvenninner eller familie. Tror kanskje at noen vil syns at det er rart om jeg velger henne. Hvem ville du valgt om du var meg?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg har samme problem. Men jeg velger søsteren min. Familie går foran venner her.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg skal ha min søster, og det har litt med hvordan jeg vil ha mitt bryllup. Vi er helt på bølgelengde slik sett, så det føler jeg er best for meg. men om min søster ikke vil, eller ikke kan så er mitt valg en kamerat. Ingen i min familie utenom min mann kjenner han. Vi har ikke den største kontakten, men når vi møtes og prates, skulle man ikke tro at det var lenger enn igår siden vi møttes. Men når jeg velger forlover så velger jeg den jeg vil ha, da har det ikke noe å si om familie eller gamle vennskap, nye vennskal eller annet. Det er min dag, og jeg velger den jeg har lyst til selv. Om min forlover ikke kjenner min familie, så ser jeg ikke noe problem i det. Da blir min forlover kjent med min familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå