Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jippi, er endelig i gang... greit å ha brukt kuren før, så man ikke er helt grønn, for nå vet jeg mer om hva jeg kan spise som "trøstemat" de første dagene, siden det er de som er verst føler jeg Nå håper jeg bare at dagene går fort fremover, og at resultatene kommer like for som sist
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg er på'n igjen etter sprekk i helga! Hurra hurra! Vi får holde ut
Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 ja,dette må vi få til Bruker deg som motivasjon jeg da, siden du har vært så utrolig flink!! Blir spennende å veie seg neste mandag ja
Collette Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Hva har dere spist i dag da? Jeg begynner i morgen! :-)
HavFruen09 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Er ikke ketolyse en ganske "farlig" kur da...? Og hvordan går man tilbake til normalt kosthold etterpå? Har selv brukt noka som en start og synes det har fungert bra:)
Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 Ikke farlig nei, bare dropper brød, poteter, pasta, ris osv osv... Fungerer supert! Her spiser alle samme middag, barna får selfølgelig tilbehøret jeg står over, men spiser rent kjøtt osv.. Med en god salat til, så blir d ikke akkurat så ille
Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 I dag har jeg spist 2 egg og 4 remser med bacon til frokost. Sov så lenge at jeg fikk en sen frokost Ble ikke lunch, men nå er det middag.. ungene får spaghetti med kjøttdeig, mens jeg tar kun kjøttdeigen og putter litt oppi som gir smak.. legger på ost oppå og varmer så osten smelter... Nam!
HavFruen09 Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Å jeg trodde det var atkins dietten som var sånn og ketolyse som var den som tæret på kroppens eget fett:) Må vel starte snart jeg og.... gikk opp en god del i svangerskapet gitt!!!!
Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2009 det er jo ketolyse, men det er ikke farlig for friske personer.. vet ikke hva som er farligst jeg, å være veldig overvektig, eller slanke seg ved at kroppen bruker kroppsfettet og ikke fettet i maten...
Holly❄️ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2009 hehe, første gangen jeg begynte på kuren fikk jeg hetetokter og litt hodepine etter 3 dagen.. gikk fort over heldigvis.. MEN... Denne gangen har det allerede begynt etter 1 dagen!! Er jo lov å håpe at d allerede har begynt, men det finner jeg først ut i kveld, når jeg skal teste med urinstiksen.. SPENNENDE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå