Mammaen&Emil Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Andre som har det på samme måte? Sovna i 01-tida i går, sov til 08, og så vart det puta igjen frå ti til halv to.... hehe, andre som ôg er veldig trøtte? Føler eg ikkje gjere anna enn å sove..! Bør vel berre nyte det no, tross alt berre fire veke til termin, men får jo absolutt ingenting utav dagene...!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan også sove døgnet rundt føler jeg...Er like trøtt en time etter jeg har sovet...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Har det slik jeg også. La meg ca. kl 01 inatt sånn ca.. Våknet i 8 tiden av at mannen kom hjem fra nattevakt. Sovnet videre til 11:30. Nå er klokken 15:20, og jeg er klar for å ta med en dupp på sofaen. Slik har det vært de siste par ukene, og selv om jeg sover aldri så mye, så blir jeg aldri skikkelig våken. Har hver dag hatt plan om jeg skulle gjøre husarbeid, vaske babyklær ++ andre ting, men ikke før jeg har begynt, vil jeg bare legge meg ned og sove. Skulle vel egentlig ha laget noe frokost til samboer som straks står opp etter nattevakt, men jeg klarer såvidt å holde øynene oppe nå. zzzzzzzzz..............
sofimone Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 åh, ja.. er trøtt konstant. kan sove hele tiden, på natta, på dagen, og hender tilogmed jeg sovner når tuppa ser på barne-tv :/ og nå er det ekstra ille, for jeg har blitt skikkelig forkjøla:( men så har jeg både lavt blodtrykk og lav blodprosent (jern), noe som gjør meg veldig svimmel, trøtt og slapp.. gleder meg til det er over
søte lille:) Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg legger meg i 12tiden på kvelden,og står opp i 9-10 tiden ,prøver å aktiveiser meg på dagen å komme meg ut i lyse.Men i 3 -4-5 tiden på dagen må jeg sove ett par timer igjen..Står opp da igjen i 6.tiden på kvelden..Skulle tru jeg fikk problemer med å sove på natten men det har jeg alså ikke ..Sover som en stein fortiden..Jeg har altid hatt masse søvnproblemer så lenge jeg kan huske så jeg bare nyter det så lenge det varer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå