Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Er det trygt å farge det selv?? Er det trygt å farge det hos frisøren?? Hvilken type er å anbefale for gravide?? (Fikk en liten aha-opplevelse på Vita i dag da jeg var å SÅ på farger... Hun jeg snakket med hadde jobbet hos frisør og sa at frisørfargene o_f_t_e (ikke alltid) inneholder mere skadelige stoffer en n_o_e_n (ikke alle) av fargene man nå får kjøpt selv) Hva er sant?? Jeg er 29+5 på vei, dersom det har noen betydning. Jeg tenker altså på skade, ikke på at man kan få litt annerledes resultat...
Snuppa! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jepp, det gjør jeg. Jeg jobber som frisør da, og vi farger jo andre sitt hår hele dagen. Hadde det vært skadelig hadde vi ikke fått lov å jobbe i sv.skapet. Frisørfargene er mildere og mindre skadelig enn de fargepakkene du kjøper, det er fordi frisører ikke har lov å stå opp puste inn det som finnes i de fargepakkene dag ut og dag inn. Derfor måtte de finne noen som ikke var helseskadelig for frisørene. Så nei, det er ingen skalde til fosteret ditt enten du velger hjemmefarge eller farge hos frisøren. Det er det jeg har lært. Men meningene rundt dette er mange og delt.
Gjøkeredet③ Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Ja jeg farger håret... Hadde ikke klart meg uten for å si det sånn..;o)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 jepp.. hjemme farge.. =)
lille frø, mor til to Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg farger håret lyst med hjemmefarge. Det står IKKE på pakningen at det ikke anbefales for gravide. Derfor går jeg ut i fra at det er trygt.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Bleker håret (etterveksten) hver 3. uke hos frisør. Gjorde også dette i forrige svangerskap.
2010 Mammaen Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Farger håret ja hos frisør, og kommer til å gjøre det gjennom hele svangerskapet.
vi har verdens fineste gull Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Da ser det ut til at jeg er en av de få som ikke gjør det:) Orker ikke all denne fargingen av ettervekst:) Men om sant skal sies, så er jeg heligvis veldig fornøyd med min egen farge, ellers hadde jeg nok satt meg i stolen jeg også
Happy2BeMumTo3 Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Farger med hjemmefarge her og! men var hos frisøren sist mnd for syntes det er litt deilig å få det gjort a andre noen ganger. Og da brukte hun er mildere farge sa hun siden jeg var gravid. Bleking er vel værst siden det er så mye amoniakk ?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Farger det jevnlig med Revlon hjemme
Gjest Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 jeg MÅ ta etterveksten med jevne mellomrom.. ellers så ser jeg jo helt rævva ut ;o) gjør det hjemme, for blir aldri fornøyd hos frisør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå