Gå til innhold

Dette med å legge ut msn og kontaktinfo på sidene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var gravid, og ny her så var jeg så dum og gjorde dette. La ut min msn.

I ettertid har det vert menn som driver å legger seg til på msnen min, menn som både har gravide damer og ikke. Det hadde vert grett om de snakket om svangerskapet eller med hvordan dama var og hva de burde gjøre. MEN, når de vil ha cam og se meg kle av meg osv så blir jeg seriøst sur! Og da er det snakk om menn som kansje har damer som er her inne og er gravide..

Måtte bare få det ut, flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd det, og legger ikke ut kontaktinfo her..

Mailen jeg er regget med, blir kun brukt til dette.. Hehe.. Her skal man gjøre alt som kan for å være anonym.. :P

Hvorfor takker du egentlig ja til fremmede folk som legger deg til på msn egentlig? Du burde ikke legge ut slikt åpenlyst, om noen vil ha kontakt, eller du vil ha kontakt med noen, så er pm et godt alternativ.. :)

Skrevet

Dette er da på førstegangsdebatten, eller snart alenemor tror jeg. Og det går an å blokke folk, det er ofte folk jeg kjenner har lagt seg til uten at jeg har visst de gjør det.Derfor pleier jeg å godta for å spørre hvem personen er. OG da jeg la ut den adressa var jeg ganske ny her inne og du kan vel si det slikt at jeg visste ikke bedre.

Skrevet

Da har du forhåpentligvis lært av dette, og gjør det ikke engang til.. :)

Skrevet

Ja jeg har lært av dette....

MEN det var ikke det som var poenget med innlegget ;)

Skrevet

Hadde aldri lagt ut min vanlige msn-adresse/mailadresse her slik at den kunne blitt koblet til nicket mitt. Mailadressen min er nemlig fornavn.etternavn...

Skulle jeg ville ha kontakt med noen her via mail, så hadde jeg laget en mailkonto med brukernavnet mitt i stedet og så brukt denne som msn-profil når jeg ønsket det.

Skrevet

Poenget med innlegget var ikke hva jeg har gjort og ikke, det var om noen hadde opplevd det jeg har. Det er faktisk MANGE som legger ut msnen sin på bim.

Og jeg har ikke samme nicket nå som da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...