Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan ikke bare få en annen arbeidstid eller reise kollektivt, jeg har barn i barnehager og skoler og alt dette gjør at jeg må kjøre. Jeg kan ikke VELGE når jeg skal kjøre, jeg MÅ kjøre i rushtiden. Dette er jævlig urettferdig :-(
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Du får ta bussen vet du. Billig og miljøvennlig
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Hvordan skal jeg få levert barna mine i bhg og skole når jeg jobber ganske langt unna kollektivtilbudet? Da må vi stå opp klokken 04 tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Da har du bosatt deg feil sted eller så jobber du feil sted:-) For meg har det alltid vært en forutsetning når jeg har bestemt meg for hvor jeg skal bo og jobbe at jeg kan reise kollektivt uten å bruke halve dagen på det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Rundt Oslo er det forresten mange innfartsparkeringer sånn at du kan kjøre til en av dem og ta tog/bane resten av veien. Det er sikkert tilsvarende rundt de fleste andre større byer i Norge også og jeg kan ikke tenke meg at rushtidsavgift er planlagt i de minste byene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå