Gå til innhold

nesten litt kjedelig å komme over til 3 trimester.. :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 29, og flyttet over hit denne uka.. her står det jo bare om fødsel, de som har født, osv.. og det føles så lenge til for meg!!

Blir nesten litt missunnelig på dere som er så langt på vei.. det virker som en hel evighet igjen for meg.. hehe.. bare en liten utblasning på en mandag :o)

Håper disse ukene går fort, så jeg får hilse på lillemor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til den følesen.... er i uke 32 og det virker som det er en stund til man er der selv...

Skrevet

Vet akkurat hvordan det føles. Var slik for meg i begynnelsen av 3. trimester også. Orket ikke være her inne og holdt meg mer på 2. trimester. Det er sant at det er mer snakk om fødsel og sånt. Nå er jeg 36+4 og er helt med i de fleste tråder. Tiden fra jeg først kom inn hit, til nå har gått VELDIG fort.

Men velkommen inn hit likevel :)

Skrevet

takk for det! Høres oppmuntrende ut! :o)

Skrevet

Hehe, hadde det på samme måte då eg først kom inn hit.. Så gjekk litt mellom 2. og 3. trimester :)) Skjønte jo ingenting når eg kom hit og alle snakka om kynnere, nedpress osvosv.. Er litt meir me no (uke 36 her), men skjønner fortsatt ikkje alt.. hehe :)))

Men tiden går veldig fort, og er kjempekjekt når man ikkje har lengst tid igjen.. hehe,

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...