Gå til innhold

Hva skjer mandag 14 september...........huff


Tone 77,Bergen,fødte 190909

Anbefalte innlegg

Hei jenter

 

sitter å gråter nå

Har vært på min 3 overtidsvurdering, og jeg fikk vite at ingen modning har skjedd siden sist mandag.

hun trodde ikke det ville skje innen de første dagene heller.

Skal ha ny time på onsdag........huff

Jeg er nå veldig sliten og ME'en kicker inn for fullt.

Har ikke sovet en hel natt siden i midten av juli, og i dag på kontrollen kom tårene for fullt.

Jeg forklarte at jeg ikke i det hele tatt ønsker å bli satt i gang, men at kroppen min er på tur å si stopp.

Ikke greit...

Nå skal jeg dra å stemme og så handle litt middag.

Der etter går jeg i hi....

Hvis jeg sitter inne nå blir det bare grining og det orker jeg bare ikke

 

håper dere har det bedre??

 

hilsen tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da.. Det høres ikke godt ut.. Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å si at du har all sympati fra min side. Håper det blir fødsel på deg snart.. *trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Tone, dette var leit å lese. Jeg hadde håpet at iallefall en av oss hadde gode nyheter idag. Skjønner godt du ikke vil bli igangsatt, jeg føler det samme!

 

Dette her begynner å utvikle seg til en meget meget utfordrende fødsel. Har nå hatt rier og blødninger siden lørdags morgen, og riene toppet seg virkelig opp igår og ble kjempesterke og regelmessige. Natt til lørdag var jeg en tur på storken for en sjekk, og da hadde jeg 1,5 cm åpning og fikk akupunktur. Storken var bare det mest fantastiske stedet å være, og jeg ble beroliget og ved godt mot. Lørdagen fikk jeg rier med 5 minutter imellom, og de varte i 1 minutt, så trodde jeg var mere igang, men men. Igår så ble de kjempesmertefulle, og tilslutt så bestemte vi oss for å reise opp igjen. Da var storken full og jeg ble sendt på føden til et lite, stygt undersøkelsesrom med en hard seng. Fikk en JM jeg ikke helt likte, så undersøkelsen ble smertefull. Jeg spente meg slik at hun klarte ikke å kjenne. Så hun avbrøt undersøkelsen, sa jeg ikke var moden, og sendte meg hjem... siden vi ikke har bil blir dette mye taxi turer på kort tid... Kom hjem, og riene kom med 2 minutter imellom. To timer etter orket jeg ikke emre og ringte opp igjen på KK. Fikk beskjed om at jeg ikke var moden, at dette ikke var fødsel, men at jeg kunne få komme på obs posten og sove der om jeg var bekymra. Det gjorde jeg, fikk en super JM som klarte fint å undersøke meg, men fremdeles bare 1,5... sukk. Fikk morfin sprøyte kl 5.30, så fikk sove i en times tid. Legen kom kl 9, sa at de ikke kunne ha sånne som meg som ikke var i fødsel der og skrev meg ut... jaja. Nå er jeg hjemme, har sterke rier som mannen hjelper meg gjennom. Blir nok en ny runde der oppe inatt tenker jeg. Og idag går fristen ut for meg å kunne føde på storken...

 

Har sovet 4 timer på to døgn og synes akkurat nå at haukeland er noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler skikkelig med dere....! Det høres ikke lett eller kjekt ut det noen av dere går gjennom. Man forventer jo liksom at det skal starte og så skal man føde...ikke at det skal starte, slutte, starte igjen osv. Det er hvertfall slik jeg ser det for meg... For meg er det 10 dager til termin idag...vente vente!

 

Men ungen må jo ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kirsty

Skulle ønske at du ikke hadde det sånn-

Vi var jo enig i å føde før tiden vi :)

 

Du har jo ønsket å føde å storken

Det som er kiipt er å bli tatt fra valget selv, det vet jeg masse om denne gangen

Men hvis vi føder samtidig nå så er det i allefall stor sjanse for at vi kan ta et BIM treff på kk hihi

 

Nei, nå må det bare løsne, bokstavlig talt

 

Vi har bestemt oss for at onsdag blir jeg å sette foten ned, dette går bare ikke.

Men det er vanskelig å argumentere mot at man ikke er moden, vil jo ikke barnet vondt, men hva med meg liksom.... ja, og deg....

Sist fødsel var liksom alt bare som perler på en snor

 

Nå har jeg bestilt time hos healeren min i morgen kl 11. Hun både healer (helt fantastisk) og gir aroma terapi.

Si fra om du vil ha hennes tlf nr, kanskje du kan få litt velvære for en liten stund?

Jeg ser frem til det, hun er så fantastisk.

 

Nå har jeg sovet en 1\2 time på sofaen, skal spise det som jeg har kick på for tiden, som er knekkebrød med ost og store appelsin båter.

Og te selvfølgelig....

 

Min datter spør hver gang hun ikke har sett meg på en 1\2 time eller mer, om ikke babyen vil ut og hvor jeg har gjort av den og blir like skuffet hver gang at babyen er inni magen min, hun er så søt..

 

Jeg har i utgangspunktet bare møtt ok folk på kk til nå, så jeg er fornøyd med det, men det virker ikke som de skjønner hva ME har å si under et svangerskap, litt synd, men jeg kan vel ikke regne med det, det er jo ikke så mange som vet hva det er i det hele tatt...

 

kjære deg kirsty, skal tenke masse på deg i håp om at det hjelper deg i å få fortgang i dette....

MAsse lykke til

 

hilsen tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...