Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 "Norrmännen har den bästa levnadsstandarden i världen och den lägsta arbetslösheten i Europa. Dags att sparka ut regeringen med andra ord". Dette er selvsagt uforståelig for våre naboland, men nå blir kanskje det ikke akuelt likevel, da det virker som den sittende regering forblir sittende;-) Kjenner at jeg blir provosert av alle kommentarene ang FrP, at de bør få sjansen til å prøve seg. Nå er det vel ikke en rett alle parti har, det å få prøve seg, første bud er vel at de vet hva de gjør, FrP har ikke filla peiling. Jeg sier det samme som ei anna sa i en tidligere tråd: hvis FrP kommer til makta så blir jeg redd.
Cat.68 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg vet mange av mine venner både de som heller til høyre og venstre synes det er blitt dritt i Sverige med en blå regering. Samtlige av de som jeg VET, stemte høyre den gang de kom til makta i Sverige har angret.. Så hvis det sitter noen der som ikke har tenkt å bruke stemmeretten sin for egen hånd, Kan gjerne gjøre den gode gjerningen å slenge inn en stemme for meg på AP idag. Keg får ikke stemme pga at jeg er svensk statsborger. Men ville gjerne gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå