Gå til innhold

hvor mye koster en BHG plass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det nå i dag. Har jo hørt fra folk så mye forskjellig, emn ifølge min far (som er politisk engasjert) så skal det være fastris på 2500 kr pr mnd for en fulltidsplass. Det kan da ikke stemme? Er det slik at alle kommunale BHG i Norge har samme fastpris for en fulltidsplass? Og er den 2500? Eller er dette valgprattull fra min far??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fastprisen kan godt være 2500kr, men barnehager har forskjellige kostpenger på toppen av dette, spørs hvor mange varmmåltid de har i uka osv.

min sønn er i privat bhg og der betaler vi 2840kr, 340 kr i kostpenger...

Skrevet

En 100% plass i bhg med statstøtte koster 2330 kr. Hva de forskjellige betaler i matpenger og annet kan variere.

Skrevet

Maksprisen for en full barnehageplass er 2250. I tillegg kan barnehagene ta penger for mat. Vi betaler 100 kr per måned for kost.

Skrevet

Jeg betaler rett under 1500 kr i mnd for begge barna 4 dager i uka inkludert mat =)

Skrevet

Men hva folk med liten eller inntekt betaler for plassen er ikke så vesentlig det er maxprisen som sier noe om hva de aller fleste betaler.

Skrevet

Fastprisen for barnehage er IKKE 2250 kr. Den er 2330 kr som hun over her skrive. I tillegg kommer kostpenger. I min sønns barnehage koster det 200 kr og er en kommunal barnehage. Jeg jobber i privat barnehage og også her er kostpengene 200 kr.

Skrevet

Jeg er anonym 14.19

Vi betaler 150 kr i kostpenger for unger under 4 år og 200 kr for de over 4 år i vår bhg.

I tilegg har vi 30% i søsken moderasjon siden vi har to unger i bhg.

Skrevet

Jeg betaler 441 kr i mnd fordi jeg er alene forsørger og er arbeidsledig. Det er ikke noe jeg er stolt over altså...

Skrevet

1850kr for en.

3100kr for 2 - mye penger, gosj.

Skrevet

2480,- betaler vi, det 2300,- for plass + 150,- i matpenger.

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

2300 + 200 i matpenger hos oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...