Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg støtter disse to partiene i disse forskjellige sakene: AP: Helse, skole, Bhg, miljø, kultur, distriktspolitikk Høyre: Samferdsel, innvandring, næringsliv, landbruk, økonomi, utenriks Jeg synes alle disse sakene er viktig for meg. Hva i allverden skal jeg stemme?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 AP, ellers risikerer du å støtte FrP!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Ap om du ikke vil at dette fordømte populistiske Frp partiet skal slå kloa i oljepengene og bare la Norge gå til helvete.(pga H og Frp i en koalisjonsregjering) jeg stemte Ap også fordi jeg tror at 4 år ved makta er ikke lang nok tid til å kunne gjennomføre alle løfter, derfor vil jeg gi de 4 år til slik at de har godt npk tid på valgløftene sine. DA kan man begynne å putre igjen om de da enda ikke har gjennomført det de lover at de skal. Det er ikke uten grunn at Norge pr.dags dato er verdens beste land å bo i, hvorfor tukle med noe som ikke er ødelagt..? stem AP! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Høyre, for den sittende regjeringen har brutt mange løfter, og vi trenger motvekt til Frp på borgerlig side!
Cat.68 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Du skal stemme Ap. Og gi de sjansen å innfri de løfter de ikke rakk å innfri, samt for å forhindre at vi får amerikanske tilstander ang helse og velferd. Der bare de rike har råd å få god behandlign ved sykdom.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Du skal stemme AP. Høyre lover dyrere barnehager, dyrer SFO, og tar vekk gratis bøker i vgs.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 AP!!! Stemmer du Høyre, kan du risikerer å få høyre+frp i førersetet.. Grøss.----Og høyres skolepolitikk er skummel...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 STEM HØYRE FOR BEDRE VELFERD I NORGE STEM HØYRE -hjelp alle de som sitter i helse kø en mulighet til å få behandling STEM HØYRE for at bedrift Norge skal kunne få utvikle seg og ikke være avhengi av olje formuen STEM HØYRE for bedre skolepolitikk STEM HØYRE for å få øket topp skatt til 500 000 STEM HØYRE FOR FORANDRING Du ser at den rødgrønne regjering har lovet og skuffet,det er på tide med et skifte- stem for blått vi trenger deg. Godt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå