Gå til innhold

Skal jeg stemme AP eller Høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støtter disse to partiene i disse forskjellige sakene:

AP: Helse, skole, Bhg, miljø, kultur, distriktspolitikk

Høyre: Samferdsel, innvandring, næringsliv, landbruk, økonomi, utenriks

Jeg synes alle disse sakene er viktig for meg. Hva i allverden skal jeg stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AP, ellers risikerer du å støtte FrP!

Skrevet

Ap om du ikke vil at dette fordømte populistiske Frp partiet skal slå kloa i oljepengene og bare la Norge gå til helvete.(pga H og Frp i en koalisjonsregjering)

jeg stemte Ap også fordi jeg tror at 4 år ved makta er ikke lang nok tid til å kunne gjennomføre alle løfter, derfor vil jeg gi de 4 år til slik at de har godt npk tid på valgløftene sine. DA kan man begynne å putre igjen om de da enda ikke har gjennomført det de lover at de skal.

Det er ikke uten grunn at Norge pr.dags dato er verdens beste land å bo i, hvorfor tukle med noe som ikke er ødelagt..?

stem AP!

lykke til!

Skrevet

Høyre, for den sittende regjeringen har brutt mange løfter, og vi trenger motvekt til Frp på borgerlig side!

Skrevet

Du skal stemme Ap.

Og gi de sjansen å innfri de løfter de ikke rakk å innfri, samt for å forhindre at vi får amerikanske tilstander ang helse og velferd. Der bare de rike har råd å få god behandlign ved sykdom.

Skrevet

Du skal stemme AP.

Høyre lover dyrere barnehager, dyrer SFO, og tar vekk gratis bøker i vgs.

Skrevet

AP!!!

Stemmer du Høyre, kan du risikerer å få høyre+frp i førersetet.. Grøss.----Og høyres skolepolitikk er skummel...

Skrevet

STEM HØYRE FOR BEDRE VELFERD I NORGE

STEM HØYRE -hjelp alle de som sitter i helse kø en mulighet til å få behandling

STEM HØYRE for at bedrift Norge skal kunne få utvikle seg og ikke være avhengi av olje formuen

STEM HØYRE for bedre skolepolitikk

STEM HØYRE for å få øket topp skatt til 500 000

STEM HØYRE FOR FORANDRING

Du ser at den rødgrønne regjering har lovet og skuffet,det er på tide med et skifte- stem for blått vi trenger deg.

Godt valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...