Gå til innhold

Dere har gjort deres borgerplikt ja...? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse tider er det duket for valg. Har dere stemt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg engasjerer meg ikke særlig i politikken, men har stemt og prøver på den måten å unngå at feil parti skal få flest stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det ennå, men skal senere i dag. Er snyyydens forkjølet og venter til gubben kommer hjem fra jobb slik at han kan svippe meg til valgstedet. Og vi har flyttet,så der jeg skal stemme er 2 busser unna. Ikke fristende med renne-nese og høygravid.

Gubben og jeg snakket om i går,- det skulle gått an å gi mot-stemmer! Jeg vil f.ex overhode ikke ha FrP i nærheten av makten,- men er ikke sikker på hvilket parti på venstresiden som ligger mitt hjerte nærmest...Da skulle man kunne gitt en mot-stemme til FrP heller,- enn å stemme på et annet parti :)

Men jau, det blir nok SV.

Skrevet

Jeg er førstegangsvelger i år, og jeg velger å stemme blankt. For eneste jeg ser, er løgner og sleske triks til å få noen til å stemme på seg. Neste gang skal jeg sette meg mer inn i politikken. Men når jeg har fått 7 mld på telefonen min fra FRP, synes jeg det blir for dumt.

Skrevet

Stemmen min er avlevert og nå igjenstår det å se om det blir rødt-grønt eller blått.

Skrevet

ikke enda, men ikke lenge til nå :) så får vi se da om vi får bort stoltenberg-regjeringen! blir spennende!

Skrevet

Ja, jeg har stemt:)

Skrevet

jepp.. ap her.. =)

Skrevet

Drar og stemmer Frp nå. Synes Siv Jensen virker motivert for statsministerjobben.

Er ikke enig i all politikken, men så lenge de er for private skoler så stemmer jeg for.

Skrevet

Jepp, AP her. Alle skal med, det syns jeg er viktig:) Er som Stoltenberg sier, det finnes ikke et perfekt parti, men man må tenke i hvilken retning politikken tar, Og den Blå liker jeg ikke, og FRP er ole brumm:) Ja takk begge deler:) (urealistisk)

Og dere som ikke stemmer, da vil man heller ikke høre dere klage:) (ja kanskje alle lyver for å få stemmer, men stem det som kommer med de løgnene du liker da.)

Skrevet

Jepp.. Stemmen er avgitt..

Jeg har stemt for en forandring!

Skrevet

Ja, har stemt. man må bruke stemmeretten sin. Hvordan skal vi ellers opprettholde demokratiet?? Tenk på så utrolig mange steder i verden hvor folk ikke har denne muligheten. Håper på stor valgdeltakelse!

blir spennende i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...