babyi2010 - fødeklar- Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 I disse tider er det duket for valg. Har dere stemt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg engasjerer meg ikke særlig i politikken, men har stemt og prøver på den måten å unngå at feil parti skal få flest stemmer.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Har ikke gjort det ennå, men skal senere i dag. Er snyyydens forkjølet og venter til gubben kommer hjem fra jobb slik at han kan svippe meg til valgstedet. Og vi har flyttet,så der jeg skal stemme er 2 busser unna. Ikke fristende med renne-nese og høygravid. Gubben og jeg snakket om i går,- det skulle gått an å gi mot-stemmer! Jeg vil f.ex overhode ikke ha FrP i nærheten av makten,- men er ikke sikker på hvilket parti på venstresiden som ligger mitt hjerte nærmest...Da skulle man kunne gitt en mot-stemme til FrP heller,- enn å stemme på et annet parti Men jau, det blir nok SV.
♥Nemi♥ Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg er førstegangsvelger i år, og jeg velger å stemme blankt. For eneste jeg ser, er løgner og sleske triks til å få noen til å stemme på seg. Neste gang skal jeg sette meg mer inn i politikken. Men når jeg har fått 7 mld på telefonen min fra FRP, synes jeg det blir for dumt.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Stemmen min er avlevert og nå igjenstår det å se om det blir rødt-grønt eller blått.
Annci<3 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 ikke enda, men ikke lenge til nå så får vi se da om vi får bort stoltenberg-regjeringen! blir spennende!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 jepp.. ap her.. =)
lille frø, mor til to Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Drar og stemmer Frp nå. Synes Siv Jensen virker motivert for statsministerjobben. Er ikke enig i all politikken, men så lenge de er for private skoler så stemmer jeg for.
septbaby09 Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Jepp, AP her. Alle skal med, det syns jeg er viktig:) Er som Stoltenberg sier, det finnes ikke et perfekt parti, men man må tenke i hvilken retning politikken tar, Og den Blå liker jeg ikke, og FRP er ole brumm:) Ja takk begge deler:) (urealistisk) Og dere som ikke stemmer, da vil man heller ikke høre dere klage:) (ja kanskje alle lyver for å få stemmer, men stem det som kommer med de løgnene du liker da.)
Gjøkeredet③ Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Jepp.. Stemmen er avgitt.. Jeg har stemt for en forandring!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Ja, har stemt. man må bruke stemmeretten sin. Hvordan skal vi ellers opprettholde demokratiet?? Tenk på så utrolig mange steder i verden hvor folk ikke har denne muligheten. Håper på stor valgdeltakelse! blir spennende i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå