Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Altså, jeg har fått en html-kode til teller på bloggen, men hvor (på blogger) var det jeg skulle lime den inn hen? Nybegynner... husker noen skrev det i et annet innlegg, men fant ikke innlegget igjen...
flypapir Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 På min (blogspot) så går jeg inn på tilpass, trykker på "legg til gadget". her finnes det en boks som heter noe slik som "html koder" (noe i den duren). Trykk på den og lim inn koden din der... Min teller hoppet plutselig 8000 besøk frem her en dag, så min erfaring er at de tuller litt...
Tullhøna84 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Min teller hoppa 8000 bak her en dag....skikkelig irriterende...kanskje d var du som fikk mine da vet ikke hvordan det fungerer på blogger nei. holder meg til blogspot jeg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Takker! Det var jo blogspot jeg også hadde, så bare at det stod blogger øverst på fanen, hehe :oD Men nå er den på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå