Gå til innhold

Redd for barnefaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med far til mine barn for godt og vel 7-8 måneder siden. Han er kjent av alt og alle for å være en veldig snill og rolig mann. Tålmodig og grei. Mot meg har han vært et rent mareritt. Han driver med en voldsom psykisk terror, truer med å kidnappe barna om jeg ikke kommer tilbake. Truer med at han skal sende folk på døra for å banke litt vett i meg osv. Problemet er at jeg ikke har noe av dette skriftlig. Han er smart og han sier kun slike ting når han vet at jeg ikke kan dokumentere det. Feks på telefon eller face to face. Jeg kan ikke ta opp telefon samtaler fordi det ikke er lov og fordi telefonen min gir fra seg et pip når den tar opp, derfor merker han dette.

Ingen tror meg. Han er som sagt kjent for å være utrolig snill og grei. han gjør rett og slett livet mitt til et mareritt, men jeg får ikke stoppet det. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier, så har du ikke noe beviser for det, men du kan jo gå til politiet allikevel!?!

Om det er ulovlig for deg å ta opp, så kan vel kanskje politiet gjøre dette?

Du kan iallfall ikke la han fortsette slik. Og om du forklarer til politiet det du forklarer her, så må de jo ta deg på alvor... (og event. hjelpe deg å skaffe bevis?)

Skrevet

slå på høytaleren når han ringer, å sørg for at en upartisk person hører på!?

anmeld ham uansett!! er begrenset hvor lenge "slike" manipulerende mennesker klarer å holde masken i en presset situasjon!

de sprekker tilslutt å da kommer hans sanne natur frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...